Hulp bij het zoeken naar een tas.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Hulp bij het zoeken naar een tas.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 10:32

Ik zoek een tas waarin een map van A4 formaat kan, schrijfblok, etui, agenda en de andere spulletjes zoals lunchpakket en drinken, sleutels en dergelijke in kunnen.
Tot op heden heb ik altijd een Eastpak rugtas gebruikt, maar voor mijn gevoel komt dit wel erg student-achtig over. Hier bedoel ik verder niets mee, maar aangezien ik volgend jaar ga afstuderen en dus bij meerdere bedrijven kom, ben ik opzoek naar een tas die wat ''professioneler'' over komt.

Uiteraard heb ik Google al gebruikt, maar ik kom nog niet echt iets tegen dat ik zeg, van ja dat is het!
Daarom vroeg ik mij af, misschien hebben de Bokkers nog een goed idee voor een tas die aan bovenstaande ''eisen'' voldoet.

Uiteraard mag je ook je eigen tas showen!

Kom maar op met die tips!

Sheran

Re: Hulp bij het zoeken naar een tas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 10:34

Gewoon een dokterstas of aktetas? Heel rottig om te dragen, maar wel professioneel. Je hebt ze ook die op je rug kunnen (of op wieltjes :P)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 10:36

Een cowboy tas, of iets soortgelijks.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 10:37

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 10:41

Momenteel komen er nieuwe Cowboybags op de markt en worden de oude modellen sterk afgeprijsd verkocht. Ik zou daar dus eens naar kijken.

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 10:41

Sommige laptoptassen zijn ook wel geschikt.

Google eens leren laptoptas. Zit wel een prijskaartje aan.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 10:43

De tas hoeft niet in mijn vrije tijd mee te kunnen. Een uitziende tas vind ik wel bij mij passen. Leer of stof maakt niet zo veel uit, als het maar goede kwaliteit is. (Ik ben mij er van bewust dat deze prijzig (kunnen) zijn)
Een dokters/akte tas helaas niet :P

Een cowboy tas heb ik nog liggen, maar daar past geen a4 formaat map in.. Dus dat is wel zonde..die tas is bijna nieuw nog.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 10:46

Ah dat is zeker zonde.
Kijk anders eens op marktplaats als je graag een Cowboysbag wilt waar A4 in past, daar staan een heleboel mooie tassen op.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 10:55

http://www.castelijnenbeerens.com/nl-nl/tassen#c0=tassen&gender=Dames

Dit zijn mijn favorieten <3 .
Prijzig, maar gaan lang mee en worden alleen maar mooier in het gebruik. Bovendien goede garantie, dus mocht er een keer iets zijn (rits gaat stroef o.i.d.), dan wordt het meteen verholpen.

Wel prijzig, maar wellicht ook tweedehands wel te verkrijgen (ouder model ofzo, dat maakt bij bij deze tassen toch niet zoveel uit).

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 12:43

Ik heb mijn cowboybag even opgemeten, maar ik heb de grootste variant. Maar ik krijg daar echt niet met goed fatsoen een A4 map in :o. Misschien dat die dunne wat flexibelere mapjes een idee zijn (geen snelhechters).

Als iemand nog andere ideeen heeft, hoor ik het graag

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:02

Ik heb een tas laten maken, bij Things (zie facebook). Misschien is dat nog een idee? Kan je zelf het model, de grootte, de gebruikte materialen etc. beslissen. Ben heel erg blij met mijn tas, en ik krijg er veel complimenten over!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 13:04

Dankje voor de tip. Maar ik heb geen Facebook, dus kan het niet bekijken. :o

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:07

tasvanleer.nl? Zelfde idee.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:10

Je wilt geen rugtas meer? Ik heb er een van Cowboysbag. Ontzettend stevig, mijn 15,6 laptop pas er in net zoals een a4 map. Ik had er op het laatste mijn laptop, twee wetboeken, twee studieboeken, eten, twee collegeblokken (a4) en een documenten map inzitten. :D

Enige nadeel is wel dat de tas van zichzelf al wel redelijk zwaar is vind ik.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:14

Ik heb een tas (voor werk) van Hedgren. Gewoon A4 tas, volgens mijn ook geschikt voor laptop eventueel.
Saai en degelijk vind ik maar ja je moet wat. Mijn vorige was een paarse van Kipling, maar na 4 jaar intensief misbruik toch wel echt toe aan een vervanger.

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:14

Ik heb een Burkely tas in de kleur cognac met een laptopvak waar mijn 15" laptop in past en ook A4 papieren. Het is deze (hoewel ik hem ergens anders gekocht heb): http://www.thebagstore.nl/burkely/burke ... 0wodDB8Bkg

Hij is er ook in andere kleuren, dus misschien voldoet het aan wat je zoekt? :)

Edit: Ook in deze tas passen vrij veel spullen en qua stevigheid houdt hij dat erg goed.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 14:01

Tessa: mijn cowboybag heeft nog iets ruimere afmetingen, maar ik krijg er amper aan A4 in..
Ik vraag mij nu wel af of ik wat verkeerd doe dat het niet past :=

Blackstar: ik ga even Googlen

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:05

Ik heb een tas (meerdere in andere kleuren) waar ik volledig verliefd op ben. Ik zou niet kunnen zeggen dat het een hele praktische tas is, maar alles past er in en 't staat ook nog eens leuk! :D

Afbeelding

Heel handig 1 groot vak waar je je mapjes, agenda kladblok etc in kan droppen. Klein vakje aan de zijkant voor OV of lipstick of wat dan ook. Ik vind persoonlijk dat je tas niet alléén maar 'lekker praktisch' uit kan stralen :') deze heeft ook nog een stijlvolle uitstraling maar is stiekem ook nog eens handig!

Ik heb hem zelf bij de bijenkorf gekocht :)

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:30

Ik heb een Björn Borg tas, past mooi een A4 map in, en nog veel meer. Ik heb hem al erg lang. Maar nu ik afgestudeerd ben gebruik ik hem bijna nooit meer..

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 16:38