ik wilde informatie vragen aan mensen vooral uit de provincie ''zeeland'' : is er intresse voor een winkel/webshop voor voer en supplementen voor paarden of tweedehands producten zoals kleding caps, dekjes enzovoort.
hopend op antwoorden en tips.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-05-16 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel verduidelijkt
Je topic is verplaatst Manda, stond op de verkeerde plek..
Wat betreft je vraag.. voor een webshop maakt het totaal niet uit waar je zit.. dan ligt het eraan of jij dingen verkoopt die anderen niet verkopen, of goedkoper kunt zijn dan de grote vertrouwde reuzen. Tweedehandsspullen zou ik niet heel snel online kopen en laten verzenden.. dat zou dus voor mij meer een winkeltje aan huis zijn..
En dan moet je voor mijn gevoel niet ergens in de middle of nowhere liggen.. Dat zou dus inhouden dat je binnen je provincie goed onderzoek moet doen in hoeverre je klandizie zou kunnen aantrekken en hoeveel klanten dat gemiddeld zou opleveren.. zodat je weet of het nut heeft om een zaakje aan huis te openen, of een dagdeel per week op afspraak open te zijn, bijvoorbeeld in het weekend.
Fish_n_Chips
Geplaatst: 15-05-16 15:14
Dat betekent dat je topic is verplaatst van het forum [WWW] Wie, wat, waar naar het forum [STW] School, studie en werk.
manda_20
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-16 13:51
Bedankt. Ik kon het op dat moment nergens anders plaatsen.
In woon in Zeeland maar ben tevreden met de winkels waar ik mijn spullen haal. Momenteel heb ik niet het idee dat ik iets mis of iets anders zou willen. Maar het ligt natuurlijk ook volledig aan de regio waar je zit
Regio walcheren mis ik zelf niks. Je hebt natuurlijk al Sissi, de Kroo en Sinke en dan nog verder in zeeland Op de bok (tweede hands winkel) en diverse winkels waar ze voer supplementen verkopen. Dus denk niet dat er mensen nog iets missen... Behalve voor mij een Epplejeck