Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cissy schreef:Het is therapeutisch werk dus niemand verwacht van je dat je die twee uurtjes voor de volle 100% zonder fouten aan de slag gaat.
Je maakt jezelf gek door spanning te zoeken waar die niet is. Je hebt gelijk als je zegt dat het beter is om te gaan maar maak het niet erger dan het is want dat is niet goed voor je gezondheid.
tinkermiep schreef:cissy schreef:Het is therapeutisch werk dus niemand verwacht van je dat je die twee uurtjes voor de volle 100% zonder fouten aan de slag gaat.
Je maakt jezelf gek door spanning te zoeken waar die niet is. Je hebt gelijk als je zegt dat het beter is om te gaan maar maak het niet erger dan het is want dat is niet goed voor je gezondheid.
Dat klinkt cru, maar het is wel waar. Je maakt jezelf helemaal dol 24 uur lang, voor die 2 uur morgen. Probeer die gedachte aan morgen lost te laten en maak er geen op hol geslagen dwanggedachte van. Loslaten en afleiding zoeken is inderdaad het beste. Probeer ook iets te verzinnen voor wat je na die 2 uur gaat doen. Plan iets leuks daarna. Dat kan het makkelijker maken om je niet op alleen die 2 uur te focussen. Want er is ook nog een leven na die 2 uur op het werk.
Heel veel succes morgen, en daarna!
laetitia schreef:Mijn angst is dat er niets uit mijn handen komt, door mijn slechte concentratie. Daarnaast ben ik ook bang om misselijk te worden en hoofdpijn te krijgen. Dit krijg ik bij teveel prikkels (bijv in een winkel).
Ik maak me dus zorgen of ik het wel aankan...
Ik wil heel graag.
laetitia schreef:Het is goed gegaan, mijn lichaam geeft wel echt duidelijk mijn grens aan. Als ik misselijk begin te worden stop ik meteen.
Thuis moet ik nog wel even bijkomen. Mijn werkgever zegt " al blijf je nog weken maar 2 uurtjes per dag komen, dat maakt niet uit. Je bent het waard".
@ Zorro, had jij een echte burnout? Ik zelf heb dat niet, ben wel matig depressief en ook overspannen. Maar voor mij werkt thuis zitten juist de depressie nog meer in de hand.
Ik heb echt structuur en een doel nodig, anders zak ik steeds verder weg.
.