Nu zou ik het misschien wel leuk vinden om door te gaan naar de universiteit (bijvoorbeeld algemene sociale wetenschappen in utrecht), maar ik weet niet of dat een slimme optie is.
Ik wil namelijk sowieso graag in Nijmegen blijven wonen omdat ik hier bij een hele leuke vereniging aangesloten ben, maar de toelatingseisen in Utrecht zijn soepeler dan bij de Radboud dus moet ik dan heen en weer gaan reizen (omdat kamers in Utrecht erg duur zijn)
Daarnaast weet ik niet of ik te optimistisch ben met het niveau, ik weet zeker dat ik voor een universitaire bachelor meer moeite moet doen en dus waarschijnlijk ook dingen moet laten vallen om de focus op studie te houden.
En ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe realistisch het is dat ik met een universitaire bachelor (en evt master) wel goede baankans heb, maar ik denk sowieso meer dan met TP.
Dus uiteindelijk is de keus: ga ik door met TP op een relaxte manier, ik kan alles blijven doen wat ik wil maar ik vind niet zo heel veel uitdaging in mijn studie en ik kan misschien geen goede baan vinden met mijn studie
Of ik ga de uitdaging aan door een universitaire bachelor te doen, hiervoor moet ik wel heen en weer reizen en moet ik echt prioriteiten stellen.
Heeft iemand hier ervaring met één van deze studies?(TP & ASW) Of heb je een goede tip? Let me know
.