Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jokari schreef:ingevuld ! Was het meest creepy moment uit mijn "paardencarrière", denk ik. Wil ik nooit meer meemaken. Ik heb mijn e-mailadres niet ingevuld, maar je mag altijd een pb-sturen, mocht je willen.
Een "track and trace" sensor onderhuids inplanten, zou dat werken ?
. butengeweun schreef:uhm bij vraag 1 al een probleem. Ben ze wel eens aan de hand verloren maar ook een keer erop. Moet ik dan 2 keer invullen.
chamion schreef:Mijn 14 jarig verzorg paard die doet alsof hij 4 maanden is en van alles schrikt en dan lostrekt....
Gelukkig geleerd dat als ik "boevenkop kom eens" roep dat hij wat lekkers krijgt. Niet alleen handig bij lostrekken maar ook voor uit de paddock halen of uit de losgooi ring.
Heeft een keer in het bos echt gewerkt. Meneer trok zich bij het hek los en ging er vandoor het bos ingerend. Dus ik riep (want daarvoor riep ik alleen bij de paddock) en tot mijn verbazing komt hij terug.
Luniek schreef:Ingevuld, het zijn inderdaad spannende situaties. Gelukkig heb ik zo'n fjorden merrie als bijrijdpaard die wegrent en een paar meter verder de schrik alweer is vergeten en gras staat te vreten.
!!
...
'
. De cijfers zijn al heel interessant. Ik heb al 50 reacties. Echt top!magicmist schreef:wil deze best invullen, maar bij mij klopt optie 1 niet.
mijn pony was ontstnapt, waarschijnlijk door de draad. al was deze niet kapot
deniseqn schreef:@Ylana: in jouw geval hadden ze wel allemaal halsters om op de wei? Je hebt natuurlijk ook zat dat de paarden geen halsters om hebben, dat lijkt mij nog lastiger om ze te pakken te krijgen en bij je te houden (als buitenstaander/politie). Gelukkig kwamen ze makkelijk naar je terug toen jij aan kwam zetten!

'. Gelukkig was mijn vader mee op de fiets, maar een crosspaard op de top van zijn conditie is gewoon een stuk sneller dan een man op de fiets.