BBL Bos- en natuurbeheer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Horsesandme

BBL Bos- en natuurbeheer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 20:52

Ik ben benieuwd of er bokkers zijn die deze opleiding doen of hebben gedaan en hoe deze bevalt?

Het lijkt mij een interessante opleiding om te doen. En aangezien ik toch op zoek ben naar een baan. Waarom niet gelijk een studie erbij! ik wil graag leren en werken. En ben gek van alles wat met de natuur te maken heeft :)

Hopelijk heeft iemand meer informatie voor mij..

TurdusMerula

Re: BBL Bos- en natuurbeheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 22:12

Ik vraag me af of aanverwante banen gaan naar afgestudeerden van deze opleiding - of je moet er al binnenkomen sowieso.
Ik denk niet dat je opleiding er noodzakelijk voor is, al is het misschien wel interessant. :)

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 18:46

TurdusMerula schreef:
Ik vraag me af of aanverwante banen gaan naar afgestudeerden van deze opleiding - of je moet er al binnenkomen sowieso.
Ik denk niet dat je opleiding er noodzakelijk voor is, al is het misschien wel interessant. :)

Tijdens de opleiding ga je gelijk 2jaar in dienst bij staatsbosbeheer. Dus als je toe gelaten worden voor de opleiding heb je gelijk een baan. En kan je intern verder solliciteren.

Maar de toelating is inderdaad lastig. Maar als je het niet probeert lukt het zeker niet :) haha