Ik was benaderd door een vooraanstaand bedrijf om bij hun te komen werken.
We hebben 3 gesprekken gehad. Afgelopen dinsdag had ik het laatste gesprek met de directeur.
Donderdag, gisteren, zou ik uitsluitsel krijgen... gister tegen half 6 niets gehoord.
Toch maar mijn gesprekspartner, met wie ik het eerste gesprek had gehad en inmiddels bijzonder vriendschappelijk omga, een whatsapp gestuurd. Dat ik helaas van X nog niets vernomen had, of er wellicht iets speelde en ik langer geduld moest hebben. Ze appte terug dat ze X zou bellen met het verzoek mij zo spoedig mogelijk te bellen...
Jullie raden het al...
ik weet nog niets.Het telefoonnummer van de beste man is niet te achterhalen. Ik heb geen kaartje gehad.
Ik zit zelf te denken om rond 15 uur te bellen naar de andere dame van het eerste gesprek en het telefoonnummer te vragen. Mij uiteraard excuserende dat ik haar hiermee stoor... maar ik wil graag weten hoe ik mijn weekend in kan. Met een fles, of met een fles wijn zeg maar.
Hebben jullie tips? Ik ben het wachten best een beetje beu.. het staat niet netjes m.i. maar wellicht speelt er iets op persoonlijk vlak van de beste man waardoor hij simpelweg niet in staat is te bellen. Echter vind ik het fijn te weten dat de procedure vertraging opgelopen heeft...