Eefjahh schreef:Ja ik heb daar bijvoorbeeld ook een zomerbaan gevonden voor 3,5 maand op een stal in Portugal.
Dit jaar ga ik relaxder doen en 1,5 maand vrijwilligerswerk doen op een stal in Schotland. Dat laatste heb ik juist weer via workaway.info
Als je daarop goed zoekt is er een hele hoop keus met paarden.
Weet je zeker dat je meteen naar Nieuw Zeeland wilt? Ligt natuurlijk ook ah land/toerisme en soort stal of ze voor korte termijnen mensen aannemen in de zomer.
Waar ben jij naar opzoek?
Ik had nieuw-zeeland in gedachte omdat de paarden business daar (naar mijn idee) vrij groot is en daar ook veel 'grote' stallen zijn, met dus veel werk. Opzich zou een ander land dan nieuw-zeeland ook wel in aanmerking komen mits daar leuk werk te vinden is
En daarmee denk ik dan vooral aan het werken met paarden (een ander klusje tussendoor is uiteraard geen probleem, maar wil wel voornamelijk met paarden aan het werk zijn). Ik zou het daarbij ook wel leuk vinden als ik dagelijks een keertje kan rijden, hoeft niet van 's ochtends tot 's avonds te zijn maar als de mogelijkheid er dagelijks is, dan is dat wel een pré. Qua soort stal maakt het me nog niet zo heel erg uit, vooral even kijken wat er allemaal mogelijk is