Zelfde studie op een andere loctie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Zelfde studie op een andere loctie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-16 14:11

Hallo,

Ik studeer nu HBO-rechten in Tilburg op de JHS. Ik voel me alleen totaal niet thuis op deze school en heb ook niet het idee dat dat nog gaat komen.
Ik zit ook niet zo lekker in mijn vel en daardoor heb ik veel gemist. Hierdoor ging ik even kijken naar andere optie's voor volgend jaar. Nu kwam ik op het geweldige idee om wanneer het niet anders kon naar Nijmegen te gaan om daar op de HAN rechten te studeren.
Maaar, hoe langer ik er over nadenk hoe liever ik eigenlijk gewoon naar de HAN zou willen. Nieuwe start, op kamers, nieuwe mensen.. Maarja als ik dit jaar wel haal (zonder of met p) kan ik dus volgend jaar weer opnieuw beginnen. En wat als het daar ook tegenvalt?
Het gaat niet zo zeer om de studie want daar twijfel ik niet echt aan, alleen de school valt mij zo tegen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

geerte

Re: Zelfde studie op een andere loctie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 15:32

Misschien even naar een open dag of iets, zodat je een beetje kan proeven aan de sfeer daar.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 15:36

Inderdaad naar open dagen, een proefdag meelopen, bel eens met de opleiding voor de mogelijkheden!

Ik vind zelf de sfeer van de HAN en Nijmegen leuk, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 15:47

Grappig, ik had dezelfde ervaring/gevoel op de JHS in Tilburg, na 3 maanden verder gegaan in Sittard en beviel veel beter!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:21

Soms kun je met een P ook in het tweede jaar instromen bij een andere locatie, bij mijn opleiding tenminste! Maar dan kom je weer in een groep terecht die elkaar al kent, ipv dat iedereen die nieuwe start maakt.

Stephanie