Enquête Stichting Future

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kmharmsen

Enquête Stichting Future

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 21:44

Hallo allemaal,

Zouden jullie deze enquête willen invullen! Het gaat over Stichting Future. Stichting Future is opgericht nadat het paard Future meerdere malen geopereerd moest worden, hierdoor liepen de kosten hopeloos op. Stichting Future wil paardeneigenaren financieel ondersteunen en zo meer paarden te kunnen helpen.

Even in het kort wat de stichting inhoud: Als u lid wordt van de Stichting betaalt u een jaarlijks bedrag waar u 1 paard voor inschrijft. Krijgt dit paard iets waardoor het geopereerd moet worden dan kunt u gebruik maken van de vergoeding die Stichting Future aanbiedt. Dit is 50% van de operatiekosten met een maximum van €3000,-. De mogelijkheid is om ook gebruik te maken van aangesloten therapeuten bij u uit de regio, u krijgt dan korting op een behandeling.

Alvast bedankt voor het invullen van de enquête!

http://www.survio.com/survey/d/G1P1H9G3R1A1D3A4F

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Enquête Stichting Future

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 23:21

Ik verplaats dit topic van ED naar STW waar het hoort.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 23:24

Wil het heel graag invullen, maar bij de open vragen is soms te weinig ruimte om een antwoord neer te zetten.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 23:50

Ik wou hem ook invullen maar ik ben er mee gestopt. :+
Want bij de 1e vragen heb ik 'nee' ingevuld, dat ik geen lid wou worden van Future.
Maar je moet alle vragen beantwoorden om de enquête af te kunnen sluiten, dingen waar ik dus helemaal geen interesse in heb en dus ook niet hoef in te vullen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 00:01

Ik miste de optie misschien (bij lid worden van de stichting). Ik heb nu echt te weinig informatie om te beslissen.

Ook kan je mensen misschien beter zelf een bedrag laten kiezen? Volgens mij kan je nu niet aangeven dat je evt meer dan 150 euro per jaar zou willen betalen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 09:07

Om dezelfde reden als Barbet niet verder ingevuld.