. Ik wil erg graag dit jaar weer naar school, na 4 jaar thuis te hebben gezeten (ben nu 23).
Echter is het voor mij redelijk onmogelijk om hele dagen naar school te gaan zonder
over een jaar met een burn-out te lopen omdat ik alle informatie en prikkels niet meer
kan verwerken. Dit is inmiddels meerdere keren gebeurd en ik heb geen zin om dit nog een keer
te krijgen.
Graag zou ik hiervoor wat aanpassingen op school krijgen (mbo, heb havo diploma en wat vwo vakken).
Weet iemand of dit mogelijk is zonder dat je een 'labeltje' hebt? Ik "voldoe" namelijk niet aan genoeg punten om er iets concreets aan te kunnen hangen.
Bij navraag op school bij het hoofd van de opleiding kreeg ik een erg afgekapt antwoord;
"Je kunt BBL of Bol gaan doen, gezien je vooropleiding zou ik voor BBL kiezen (1 dag school en 17u werken)".
Dit werd mij op een erg afkappende manier gemeld (alsof ze geen zin had er meer aandacht aan te geven).
Waarschijnlijk zou dit voor mij net moeten lukken, die hele dag school wordt het grootste probleem.
Ik vroeg me hierdoor af of, als blijkt dat het niet wil, de school mij aanpassingen moet kunnen aanbieden, of dat dit alleen mogelijk is als ik in "bezit ben" van het bekende labeltje.
En nog een stap verder: weet iemand wat voor aanpassingen er mogelijk zouden moeten kunnen zijn?
.