Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zat er al aan te denken om ook een topic te openen om zo al wat medestudenten te leren kennen en toen kwam ik dit topic al tegen!
xIirtJj schreef:Heleenzz2 schreef:Wat leuk! Ik zit op dit moment in 6VWO en ga ook hippische bedrijfskunde doen volgend jaarIk zat er al aan te denken om ook een topic te openen om zo al wat medestudenten te leren kennen en toen kwam ik dit topic al tegen!
Start je ih eerste of tweede jaar?
. Gaan jullie op kamers of blijven jullie thuis? Ik zit erg te twijfelen. Ik woon vlak bij enkhuizen dus is voor mij maar 3 kwartier rijden met de auto. Heleenzz2 schreef:xIirtJj schreef:Start je ih eerste of tweede jaar?
Ik start in het eerste jaar. Ik wist eigenlijk niet eens dat je ook in het tweede jaar kan starten
[/quote]
xIirtJj schreef:Heleenzz2 schreef:
Ik start in het eerste jaar. Ik wist eigenlijk niet eens dat je ook in het tweede jaar kan starten
Is ook niet iets wat ik aan zou raden. Tweede is best een jaar met zware vakken en er gaan er genoeg ih eerste jaar op hun gezicht omdat het toch anders leren en plannen is (niet om jullie te ontmoedigen!). Zijn in mijn jaar ook meerderen toch van de tweede naar de eerste gekomen na een paar weken, maar ook dat heeft dan weer zn gevolgennomdat je wel de toetsen moet maken die de andere ook maken en wél de lessen hebben gevolgd die je most als je van twee naar een terug gaat
Was een van diegene die was gestart in de 2e. Helaas had ik wel aangegeven te willen beginnen in de eerste meerdere keren maar dat was blijkbaar niet mogelijk omdat ik mbo had gedaan.
, zag het gister toevallig haha .

De site is trouwens best duidelijk. (usra.nl volgens mij) horseback234 schreef:Ik ga naar de introweek van USRA en ben ook van plan lid te worden. Meer sociale contacten enzoDe site is trouwens best duidelijk. (usra.nl volgens mij)
Xsuus24 schreef:Gaan jullie ook bij de USRA, of heeft iemand er ervaringen mee en heb je veel verplichte activiteiten etc, of is niets verplicht behalve de USRA week dan ?

xIirtJj schreef:Xsuus24 schreef:Gaan jullie ook bij de USRA, of heeft iemand er ervaringen mee en heb je veel verplichte activiteiten etc, of is niets verplicht behalve de USRA week dan ?
Bij de USRA is alleen de USRA-week en inauguratie-week verplicht. Verder mag je zelf weten hoe of wat. Voordeel is dat je met bepaalde feesten van school op vertoon van je USRA-pas geen kaartjes hoeft te kopen
horseback234 schreef:Wie was er trouwens afgelopen zaterdag bij de open dag?
Ik was er, en heb me prima vermaakt, veel gezien veel info gehad en mijn keuze bevestigd. Ik had in januari al een meeloopdag gehad en dat was ook heel erg leuk. (als je nog geen meeloopdag gedaan hebt, raad ik je het aan dat te doen. Hele leuke dag, met leuke mensen/studenten en je ontmoet ook al komende docenten)!