zouden jullie deze enquete aub in willen vullen dat zou heel erg helpen alvast bedankt
Enquête Hallo wij zijn de paardenbakker wij zijn een groep studenten van het Maasland college en wij moeten voor het vak ondernemen een product verzinnen om te gaan verkopen zodat wij leren hoe het is om een eigen bedrijf te starten. Wij hebben de paardenbakker verzonnen en dat houd in dat wij mappen maken waarin je bundels van 4 recepten heb. wij hebben verschillende thema’s die los te koop zijn natuurlijk zit er al 1 thema bij de koop van de map. Hierom hebben wij een enquête om te zien of u dit een leuk idee vind:
1. Lijkt u de paardenbakker een leuk idee? o Ja o Nee o Mischien
2. Welke thema recepten zou u leuk vinden? ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Wat zou u er voor uit willen geven? ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. Hoe moeten de recepten zijn? o Makkelijk te maken o Moeilijk te maken o Door elkaar o Anders:
5. Waar zou dit te koop moeten zijn? o Winkels o Webwinkels o Facebook o Anders:
Een enquete kun je makkelijk maken op www.enquetesmaken.nl of www.thesistools.nl Dat is iets makkelijker met gegevens bijhouden. Zelf raad ik je de eerste site aan.
Denk ook dat je iets beter moet beschrijven wat jullie gaan bakken. Koekjes voor paarden of brood in paardenvorm voor mensen? Ik kan het er niet helemaal uit halen.
Ts, vraag je docent even om te vragen hoe je een goede enquete maakt. De spelling is heel belangrijk, maar nog belangrijker is: informatie. Want je hebt het over een paardenbakker en begint alleen over recepten Ik zeg hmmmmm paardenvlees gestoofd met peen!