Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) kwijt geraakt en er gebeurden een aantal nare dingen die vertraging op leverden.
.
. En tot slot: Ik wilde ook niet terugbetalen aan DUO, dat was misschien wel mijn grootste motivatie.
Iemand gelijk een dergelijk labeltje opplakken omdat iemand om bepaalde redenen geen zin heeft om z'n studie af te maken. Hoe kun je nou ooit op basis van 1 ding gelijk met aandoeningen, stornissen en ziektes gaan lopen strooien. PocoGaucha schreef:Ik heb meerdere keren met een docent een plan gemaakt om bepaalde dingen af te ronden maar elke keer faal ik daar toch in. Het zelfde met Toetsen bijvoorbeeld. Ik leer er wel voor maar omdat bepaalde vakken gewoon erg lang geleden zijn is het gewoon echt heel erg moeilijk. Het is ook niet zo dat ik nog maar een paar dingen moet. Want er zijn zowel toetsen uit het tweede, derde en vierde jaar als een half jaar aan stages die ik nog niet heb afgerond.
Sammie schreef:Sorry hoor, maar dat vind ik echt absurdIemand gelijk een dergelijk labeltje opplakken omdat iemand om bepaalde redenen geen zin heeft om z'n studie af te maken. Hoe kun je nou ooit op basis van 1 ding gelijk met aandoeningen, stornissen en ziektes gaan lopen strooien.