Emmaa_ schreef:Maar als je niet naar de docent wilt en je het eigenlijk ook nog wel 4 lessen kan uitzitten, dan is dit topic toch niet per se heel erg nodig? Je kan er wat van zeggen met het risico dat de boel uit de hand loopt, je kan naar de docent stappen maar als er nog maar 4 lessen over zijn en de frustratie loopt nog niet over het dak... Tsja. Dan zou ik het maar gewoon even zo laten.
De frustratie liep maandag best wel over het dak, maar ik geef veel te veel 2e kansen met als gevolg dat ik geen zin heb in morgen (nog een les) terwijl het wel degelijk mijn favoriete vak is 
xCarpediem schreef:Vervelend dat je in zo'n vervelend groepje terecht bent gekomen, maar ik vind het wel goed van je dat je er het beste van wil maken en niet meteen de handdoek in de ring gooit.
Zolang het te overleven valt zou ik er ook niets aan doen, maar als jij al het werk moet doen en zij alleen maar grappen aan het maken zijn en jou belachelijk maken, zou ik zeker wel naar de leraar stappen. Ze moeten geen gebruik van je gaan maken.
Laat het een les zijn voor de volgende keer.
Het probleem is dat ze de eerste 40 minuten een beetje aanrommelen, om vervolgens in de laatste 10 minuten de vragen voor punt er doorheen te rammen, waarbij ze mijn commentaar een beetje terzijde laten, maar het is dus idd overwegen of ik nog even vol zal houden (en nog 1,5 week mijn favoriete vak moet on-favorieten) of naar de docent zal stappen nadat ik met ze gepraat heb (wat ook niet bepaald mijn voorkeur heeft eigenlijk, ik geef niet graag op)