Nieuw idee in de paardensector??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laurax09

Nieuw idee in de paardensector??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 13:51

Hoi!

Voor onze opleiding paardenhouderij moeten wij een nieuw idee in de paardensector bedenken.
Dit idee moet wel realitisch zijn maar hoeft niet uitgevoerd te worden.
Heb jij dus iets wat je nog mist, waarvan je altijd denkt dit zou handig zijn voor mij of mijn paard, laat het dan in de reacties achter?

Alvast bedankt! :D

melody7

Re: Nieuw idee in de paardensector??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 13:52

Is het niet juist de bedoeling dat je dat zelf bedenkt?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 13:55

Iets als Cambio autodelen of carpool maar dan met trailers :))

Dat je een website ontwerpt waar mensen kunnen ingeven op welke datum ze van plaats A naar plaats B rijden (en weer terug) en een vrije plek in hun trailer aanbieden in ruil voor betaling. Iemand die dan op de route zit kan intekenen en meerijden tot een bepaalde plaats.

laurax09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 13:57

melody7 schreef:
Is het niet juist de bedoeling dat je dat zelf bedenkt?

Het is inderdaad de bedoeling dat we zelf iets bedenken, maar we mogen wel andere mensen om ideeën vragen. Als er iemand is die bedenkt oh ik heb altijd een probleem met dit en dit, kunnen wij daar misschien iets op verzinnen. Dan bedenken wij het product maar hebben we een probleem van iemand anders hier voor gebruikt.

laurax09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 14:03

Solleke_Noah schreef:
Iets als Cambio autodelen of carpool maar dan met trailers :))

Dat je een website ontwerpt waar mensen kunnen ingeven op welke datum ze van plaats A naar plaats B rijden (en weer terug) en een vrije plek in hun trailer aanbieden in ruil voor betaling. Iemand die dan op de route zit kan intekenen en meerijden tot een bepaalde plaats.

Heel erg bedankt voor je idee! :j

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:08

Je topic ga ik verplaatsen naar STW. Wel ga ik vragen aan de moderators daar of je topic wel voldoet aan de richtlijnen van [STW] Regels en Richtlijnen School, studie en werk. . Daar ben ik namelijk niet helemaal zeker van daar het de bedoeling is dat je zelf je huiswerk maakt.

TAO → STW

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:12

Ik zou een brainstorm sessie houden.

Groot vel papier, en dan op post-its de 'ongemakken' die je nu ervaart er op zetten.
Vanuit daaruit ga je na 2 uur selecteren op relevant niet relevant (of haalbaarheid), groot bereik en klein bereik.
Dan kan je vanuit deze ongemakken ze misschien ombuigen naar een nieuw idee om een oplossing te verzinnen op deze ongemakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 18:39

pien_2010 schreef:
Je topic ga ik verplaatsen naar STW. Wel ga ik vragen aan de moderators daar of je topic wel voldoet aan de richtlijnen van [STW] Regels en Richtlijnen School, studie en werk. . Daar ben ik namelijk niet helemaal zeker van daar het de bedoeling is dat je zelf je huiswerk maakt.

TAO → STW

Na overleg valt dit topic toch onder huiswerk, je zult zelf een onderwerp/idee moeten bedenken.
Daarom plaats ik hier een slotje.