Spannende beroepen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Spannende beroepen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-16 20:02

Hallo bokkers,

ik zie wel algemene topics over beroepen, maar niet specifiek over spannende beroepen! Heb jij een spannende en afwisselende baan? Ik wil graag een spannend beroep, geen saaie kantoorbaan. Ook ben ik bezig met een opleiding, maar de stages vallen me een beetje tegen. Veel van hetzelfde, maar dat wordt later wel beter, dan mag je, je eigen stages kiezen.

Nou, brand los!

_mexx_lady_

Re: Spannende beroepen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:04

Ik studeer verpleegkunde en hoewel de stages in het ziekenhuis iedere dag wel een nieuwe uitdaging te bieden had ging ik me al snel vervelen.
Ik help af en toe een handje bij op een boerderij met melkvee en heb me daar nog geen dag verveeld! Is altijd wel wat te doen en veel werk dus redelijk wat afwisseling!

Ik heb nu zelfs een beetje spijt dat ik verpleegkunde heb gedaan en geen richting in de landbouw.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:05

Politie of Meester in de Rechten :j

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:06

Leuk topic! Ik lees mee.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:09

Ik heb best wel een spannend beroep: brandweer en ambulance :-). Beste job ter wereld :-D

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:10

Interessant onderwerp. Enige tijd terug was een dame uit het programma 'het mooiste meisje van de klas' trauma arts geworden, dat vond ik een zeer afwisselend en spannend beroep. Ze maakte vaak lange dagen en kwam van alles tegen op haar werk. Ik heb respect voor het werk wat ze deed.

(zelf doe ik een studie voor een redelijk saaie kantoorbaan :P )

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:15