Werk voor 17 jarige in Bunnik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lelberse

Werk voor 17 jarige in Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 22:46

Hallo,
Ik ben opzoek naar een ander baantje. Ik werk nu bij AH maar ze hebben ons minder uren gegeven waardoor ik nu nog maar 4u in de week werk.. Ik wil eigenlijk een ander baantje omdat ik dit niet echt de moeite vind.
Ik ben 17 jaar oud en ben nog bezig met mijn MBO opleiding niv. 4.
Daardoor heb ik vooral in de avonden tijd. Zaterdag ben ik eigenlijk altijd de hele dag druk met de paarden.
Ik woon in Bunnik en het moet fietsbaar zijn.
Als het loon lager is dan bij de AH dan zoek ik verder want het moet wel de moeite zijn haha.
Wie weet er een leuk baantje?
Tankstation zijn geen vacatures, pannekoekenhuis hebben al heel veel mensen gesolliciteerd. En verder kan ik ook niet zoveel verzinnen..
Misschien iemand die ook een goede site weet om vacatures te vinden?
Groetjess

Doubtless

Re: Werk voor 17 jarige in Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:20

De AH is qua loon een interessante optie, op 17-jarige leeftijd zal je vaak voor minimum loon aan de slag moeten... kan je niet wat meer uren krijgen?

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 23:46

Doubtless schreef:
De AH is qua loon een interessante optie, op 17-jarige leeftijd zal je vaak voor minimum loon aan de slag moeten... kan je niet wat meer uren krijgen?

Dat klopt AH is nog best goed betaald vergeleken met andere supermarkten! Meer uren krijgen zit er niet in omdat ze ons allemaal minder uren hebben gegeven om uren (dus salaris) te besparen.. Daardoor word niet meer elke dag de hele winkel gespiegeld.. maar wel iedereen heeft zeker elke dag een uur minder werk.
Meer uren lukt dus niet dus zoek ik iets voor erbij of (als het genoeg uren zijn) i.p.v. de AH

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:53

Heb je aan bunninchem gedacht? Zorg betaald goed en in het weekend krijg je extra vanwege onregelmatigheidstoeslag

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:00

Is er geen cafetaria waar je terecht kunt? Ik vind het zelf erg leuk en makkelijk te combineren omdat het weekend/avond werk is :D

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 11:55

jooproo schreef:
Heb je aan bunninchem gedacht? Zorg betaald goed en in het weekend krijg je extra vanwege onregelmatigheidstoeslag

Nee dat is een goede heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht.
Maar ik denk dat er in Bunninchem niet echt s'avonds gewerkt word toch. Is toch vooral dagbesteding?
Ik heb even gekeken maar heb geen vacature kunnen vinden. Wat voor een werkzaamheden zou je kunnen uitvoeren daar als 17 jarige? En willen ze wel mensen zonder afgeronde opleiding?

daisssx schreef:
Is er geen cafetaria waar je terecht kunt? Ik vind het zelf erg leuk en makkelijk te combineren omdat het weekend/avond werk is :D

Cafetaria kan ik inderdaad ook nog even naar kijken. Niet dat er echt veel is in bunnik haha

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:07

Bunninchem ken ik niet, wel andere huizen van quarijn. Ze hebben heel weinig vacatures, maar binnenlopen kan heel veel opleveren (naast bijbaan ook vakantiewerk). Wel doordeweeks overdag proberen, anders is er niemand die je kan helpen ;). Werkzaamheden zouden bijvoorbeeld in de schoonmaak kunnen zijn, of werk als gastvrouw. In het weekend zoeken ze dit vaak ook.opleiding is niet perse nodig, zolang je maar sociaal bent, openstaat voor ouderen en kan communiceren.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 22:32

Kan je niet iets vinden in Zeist of Utrecht, Bunnik zelf is niet zo groot dus ik denk dat je verder moet kijken.

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 21:15

geerte schreef:
Kan je niet iets vinden in Zeist of Utrecht, Bunnik zelf is niet zo groot dus ik denk dat je verder moet kijken.

Ja dat zou wel kunnen maar ik moet het op de fiets doen en aangezien ik vooral s'avonds tijd heb fiets ik liever niet door het donker door utrecht bijvoorbeeld..

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:18

Moet het perse 's avonds? Als je voor overdag kijkt kun je in Zeist zoeken, da's prima aan te fietsen!
Gewoon langs winkels gaan, middagje voor uittrekken en vragen of er vacatures zijn! ;-)