Ik doe even een beroep op al onze kennis samen, aangezien ik niet meer weet waar ik moet zoeken!
Het zit zo; afgelopen jaar heb ik mijn havo-diploma gehaald met het vakkenpakket N&G met Duits en aardrijkskunde.
Momenteel heb ik een tussenjaar en doe ik een thuisstudie economie van de LOI. In mei doe ik mee met het landelijke examen en als ik dit met goed resultaat behaal krijg ik een los certificaat; havo economie. Nu is het zo dat ik volgend jaar de opleiding Media, Informatie en Communicatie (MIC) wil gaan volgen aan de HvA.
Voor deze opleiding is economie nodig, daarom ben ik nu bezig voor dat certificaat.
In principe heb ik er wel vertrouwen in dat het gaat lukken, maar 'just in case' wil ik me eigenlijk ook inschrijven voor een opleiding waar ik geen economie voor nodig heb... Zelf weet ik niet meer waar ik moet zoeken, ik heb erg brede interesses maar tot ik MIC tegen kwam was het toch allemaal 'mwah'.
De grote vraag is dus; kennen jullie een HBO opleiding die hier misschien op lijkt, maar waar dus geen economie voor nodig is?
Andere interesses van mij zijn onder andere (hobbymatig) fotograferen, dingen vormgeven (bv tijdschriften) vind ik erg leuk, en ook het vak Nederlands vond ik altijd erg leuk, hier was ik ook goed in..
Wie o wie kan mij helpen een passende studie te vinden?
toch bedankt!