naam website

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

riskatc

naam website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-16 19:43

Hopelijk staat mijn vraag goed en kunnen jullie mij helpen.
Wil voor mijn bedrijf een nieuwe website bouwen maar nu is de domeinnaam die ik in gedachten had al bezet ;(
Wat is dan een goede, herkenbare naam?
- "bedrijfsnaam"online.nl
- "bedrijfsnaam"nl.nl
- "bedrijfsnaam".com

De eerste denk ik zelf aan omdat het afwijkt en toch wel loopt, de laatste lijkt voor mij teveel op het bezette domein. Suggesties? Graag!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 19:58

Persoonlijk vind ik ze allemaal niets. Maar misschien is het beter in te beelden als de naam bekend is.
Als ik toch moet kiezen .com

Kan je niet iets met bijv het beroep dat je dan uitoefent erin verwerken? Of als het een hobby is dat?

Bijv ik ben zelf gastouder. De naam van mijn opvang was ook bezet als domein. Heb ik er van gemaakt; http://www.gastouderopvang-naam.nl

riskatc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-16 20:06

Hoi Kletskoekje,
dank je. Mijn bedrijf heet Paardenhoek en (je raad het misschien al) ik verkoop ruitersportartikelen. Sta ook onder deze naam bij de KvK, was toen ik begon nog niet bekend. Heb eerst vooral via fb gedaan en sta veel op concoursen en evenementen maar wil ook graag de webshop variant. Alleen wil ik wel graag mijn eigen bedrijfsnaam behouden maar is die met .nl extensie al bezet (linkt door naar een ander bedrijf, ook ruitersport :( ) ..

Murloc

Re: naam website

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:40

Kan je dan niet misschien iets met je plaatsnaam in de naam?

riskatc

Re: naam website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-16 23:55

Daar heb ik destijds met de naam zelf ook over zitten denken maar toen kwam mijn vriend met de opmerking " en als we nu toch eens verhuizen". Had ie wel een punt vond ik.
Er was hier eerder een andere ruitersportzaak die ook de naam in hun website had en deze zijn inmiddels verhuisd naar noorden vh land, klinkt dan toch wat raar lijkt me....