Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
har166 schreef:Ik zou dit vak alleen kiezen als je het voor je vervolgopleiding kunt gebruiken of moeite hebt met andere vakken of talent hebt. Dit vak moet je alleen kiezen als je er examen in wil doen en ja het examen is heel pittig want er is een praktijk examen en een theorie examen en je zult er veel voor moeten leren.
Tenminste, dat was bij ons zo.

) vond ik altijd leuk. Was niet creatief maar had dat met kunst bevo wel kunnen leren. Aan de andere kant geen spijt, want kunstgeschiedenis.. Nee niks voor mij. Ben zelf heel technisch ingesteld. Puur tekst/gebeurtenissen leren zonder logica erachter vind ik lastig. Hoor ook van alle kanten dat dat echt wel lastig is. laraxXxemma schreef:Welk niveau doe je? Havo?
Zelf niet gedaan. Aan de ene kant later spijt, het "knutselen" (mn vriendin die nu docent beeldende vorming studeert wordt boos als ik het zo noem) vond ik altijd leuk. Was niet creatief maar had dat met kunst bevo wel kunnen leren. Aan de andere kant geen spijt, want kunstgeschiedenis.. Nee niks voor mij. Ben zelf heel technisch ingesteld. Puur tekst/gebeurtenissen leren zonder logica erachter vind ik lastig. Hoor ook van alle kanten dat dat echt wel lastig is.
Misschien kan je het proberen? Kan je niet tot de herfstvakantie van het jaar dat je vakkenpakket ingaat nog wisselen van vakken? Konden wij wel namelijk, met ons extra vak.