Voor mijn opleiding heb ik een leuke opdracht gekregen van een bedrijf. Samen met twee klasgenoten mag ik het bedrijf advies geven. Om hun zo goed mogelijk te helpen hebben wij deze enquête gemaakt om een beter beeld te krijgen of er vraag is naar o.a. leasepaarden en zo ja welke doelgroep daar dan interesse in heeft.
Ingevuld. Die posities bij de laatste vraag waren een beetje verwarrend (je moet het op volgorde plaatsen van belangrijkheid begreep ik, ipv dat je per onderdeel een score geeft van 1-8.) Dat gaf wel een paar keer misklikken voor ik het doorhad, maar ik heb het ingevuld
Huh, dat wat Shadow0 moest doen kwam er bij mij niet in voor..
Elisa2
Geplaatst: 15-01-16 19:25
Ingevuld, is jullie enquete er op gericht of er interesse is in het leasen van specifiek rocky mountain paarden? of algemeen..want dat werd mij niet helemaal duidelijk.
In ieder geval, aangezien ik lichamelijke klachten heb..en wellicht wel een rm paard zou kunnen rijden zou ik het een pre vinden om eerst een keer zo'n dier uit te mogen proberen {eventueel tegen betaling} met een instructeur die me uit legt hoe je zo'n dier rijdt voordat ik zou willen "leasen". Om te kijken of het te doen zou zijn.
Evercreek
Geplaatst: 15-01-16 19:27
Ik had dat wat shadow had wel, duurde bij mij ook even voordat ik het doorhad Leuke enquete, ik zit zelf toevallig aan een leasepaard te denken dus vond het wel leuk om in te vullen
Ingevuld Ik kreeg op het laatst de vraag of ik interesse heb in natural horsemanship en of ik lessen zou willen volgen. Ik kon alleen kiezen tussen 'ja' en 'nee'. Ik had graag 'anders,...' aan geklikt willen hebben. Ik ben er namelijk al mee bezig en ik volg al lessen. Dit heb ik nu maar bij de toelichting gezet.
Bedankt iedereen voor het invullen! Ook bedankt voor de feedback we gaan kijken naar de vraagstelling. Ik snap de verwarring met het ras en Natural Horstman schip. Dit heeft te maken met het specifieke bedrijf en diens interesses en voordelen die zij erin zien. In eerste instantie was de enquete bedoeld voor de vraag naar leasen. Maar op advies van de leraar moesten we allerlei vragen erin verwerken voor het bedrijf onder het mom nu heb je de kans om het te vragen. Het is dus een beetje een radjetoe geworden dat geef ik toe.