Welke HBO school?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_activeme

Welke HBO school?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 11:36

Hallo Bokkers,

Op dit moment doe ik de opleiding Mediavormgeving 3e leerjaar niveau 4 op het ROCA12.
Hierna wil ik heel graag een vervolg opleiding doen op het HBO.

Nu is mijn vraag wie doet nog meer deze opleiding op het HBO en op welke school zit je en wat vindt je van deze opleiding?

Kiki1995

Re: Welke HBO school?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:17

Ik ben zelf ook aan het kijken. Aankomende zaterdag is de open dag van het HAN in Arnhem, dus misschien dat je daar is kan gaan kijken?

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:23

Ik doe de opleiding Communication, Multimedia en Design aan de Hanze Hogeschool Groningen. Deze opleiding is ook op andere hogescholen te volgen. Misschien iets om naar te kijken als vervolg opleiding? Ik denk dat het wel aansluit bij de opleiding die je nu volgt :)

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 11:21

Kiki1995 schreef:
Ik ben zelf ook aan het kijken. Aankomende zaterdag is de open dag van het HAN in Arnhem, dus misschien dat je daar is kan gaan kijken?

De Han is wel lekker dicht voor mij, alleen heb ik geen positieve reacties gehoord over de Han, maar igg wel gaan kijken

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 11:21

MariaMaaike schreef:
Ik doe de opleiding Communication, Multimedia en Design aan de Hanze Hogeschool Groningen. Deze opleiding is ook op andere hogescholen te volgen. Misschien iets om naar te kijken als vervolg opleiding? Ik denk dat het wel aansluit bij de opleiding die je nu volgt :)

Groningen is net iets te ver weg voor mij

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 14:38

Cha_rity schreef:
Kiki1995 schreef:

De Han is wel lekker dicht voor mij, alleen heb ik geen positieve reacties gehoord over de Han, maar igg wel gaan kijken

Ik studeer zelf aan de HAN in Nijmegen. Ze zijn af en toe niet heel handig met informatietoevoer en je moet zelf misschien wat vaker ergens achteraan (weet niet hoe dat bij andere scholen is), maar ik voel me wel prima op mijn gemak daar :Y) Ze zijn wel echt bezig met verbeteren en betrekken daar de studenten bij onze faculteit vaak bij.

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 14:39

morgen is er opendag bij de hogeschool van Amsterdam, ga ik zelf ook kijken.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:23

Je kunt volgens mij het beste eerst gaan bedenken wat voor vervolgopleiding je wilt doen en dan daarna kijken waar die opleiding wordt aangeboden. Hogescholen verschillen vaak ook nogal per studierichting dus zou er niet zomaar eentje afschrijven.