Vanaf februari heb ik geen inkomsten meer, dan stopt namelijk mijn studiefinanciering (+lening e.d.). Ik ben aan het solliciteren, maar er zijn maar weinig vacatures in de omgeving. Ik ga er dan ook van uit dat ik februari/maart en waarschijnlijk april zonder baan zit (soort van, in ieder geval zonder loon). Heel veel problemen die meespelen, die ik niet ga benoemen, maakt het dat werken voor mij ook heel lastig is.
Een ander punt: ik heb op dit moment nog een 0-urencontract tot juni dit jaar, maar dat is 2 uur reistijd met OV, waardoor mijn halve dagloon opgaat aan het reizen. De werktijden daar zijn heel onregelmatig en uiteenlopend van 6:45 tot 23:30. Vanaf september 2015 ben ik niet meer ingepland in het rooster (ook heel veel redenen). Ik kan hier dus niet meer werken en mijn werkgever kan/wil mij verder niet helpen (want 0-uren, parttimer).
Goed, het enige wat ik zelf kan bedenken is om een uitkering aan te vragen. Maar kan dit wel? En zo ja, welke uitkering moet ik dan aanvragen en waar moet ik dit doen? Ik weet het zelf even niet meer