Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

fleurtjeuh schreef:Ik ben druk aan het solliciteren, maar ik blijf twijfels hebben over mijn sollicitatie brief.
Wie wil er voor mij eens naar kijken?
Graag kom ik in aanmerking voor de vacature als Paraveterinair die u momenteel heeft uitstaan.
In januari 2016 verhuis ik naar Arnhem en zoek daarom een baan in het midden van het land. Toen ik deze vacature tegenkwam op...... was ik meteen enthousiast en ik reageer daarom graag.
Op dit moment studeer ik aan het*school* in *plaats* en doe ik de opleiding *opleiding+niveau*, het verkorte traject in *jaartal* jaar.
Ik zou graag deze mogelijkheid aangrijpen om mijn opleiding te combineren met de baan die u aanbiedt. Deze baan sluit precies aan bij datgene dat ik leer op school en dit zou een uitgelezen kans zijn om het meteen in de praktijk te brengen.
Ik ben iemand die leert tijdens het werken en daar heb ik veel plezier in. Ik heb gemerkt dat(alsik kennis en feiten snel opneem en onthoud. In 2010 heb ik mijn opleiding Paraveteriniar onderbroken om te gaan reizen en werken. In mijn CV staat uitgebreid welke
het mij interesseert)
werkervaringen ik heb opgedaan tijdens mijn stages en werk.
In de twee jaar werken en ervaring opdoen heb ik gemerkt dat mijn interesse altijd is gebleven bij
het medische aspect en ik wil nu graag verder en mijn opleiding Paraveterinair daaromvervolgenafronden.
Ik heb gekozen voor een BBL omdat ik beter leer in de praktijk en omdat de combinatie van
werken en leren beter bij mij past.
Op dit moment loop ik stage bij *naam*, een *beroep* in *plaats*. Ik assisteer haar vier dagen in de week bij allerhande werkzaamheden in de praktijk.
Ik hoop dat mijn brief voor U aanleiding geeft tot een gesprek, dan kan ik u meer over mijzelf en de kwaliteiten die ik uw bedrijf te bieden heb vertellen.
Met vriendelijke groeten,
*naam*
*telefoonnummer*
Ik realiseer mij dat er een hoop sterretjes tussen staan, hopelijk kunnen jullie daar omheen lezen.
fleurtjeuh schreef:Ik ben druk aan het solliciteren, maar ik blijf twijfels hebben over mijn sollicitatie brief.
Wie wil er voor mij eens naar kijken?
Graag kom ik in aanmerking voor de vacature die u momenteel open heeft staan voor Paraveterinair.
In januari 2016 verhuis ik naar Arnhem en zoek daarom een baan in het midden van het land.
Op dit momenten studeer ik aan het*school* in *plaats* en doe ik de opleiding *opleiding+niveau*, het verkorte traject in *jaartal* jaar.
Ik zou graag deze mogelijkheid aangrijpen om mijn opleiding te combineren met de baan die jullie momenteel aanbieden. Deze baan sluit erg goed aan bij wat wij leren op schoolprecies aan bij datgene dat ik leer op schoolen dit zou een uitgelezen kans zijn om dithetmeteen in de praktijk te brengen.
Ik ben iemand die leert tijdens het werken en daar heb ik veel plezier van. Ik heb gemerkt datals het mij interesseertik kennis en feiten snel opneem en onthoud. In 2010 heb ik mijn opleiding Paraveteriniar onderbroken om te gaan reizen en werken. In mijn CV staat uitgebreid welke werkervaringen ik heb opgedaan tijdens mijn stages en werk.
In de twee jaar werken en ervaring opdoen heb ik gemerkt dat mijn interesse altijd is gebleven bij
het medische aspect en wil nu graag verder. Daarom heb ik de keuze gemaakt omenmijn opleiding Paraveterinair daarom vervolgen.
Ik heb gekozen voor een BBL opleiding (?) omdat ik beter leer in de praktijk en omdat de combinatie van werken en leren beter bij mij past.
Op dit moment loop ik stage bij *naam*, een *beroep* in *plaats*. Ik assisteer haar vier dagen in de week bij allerhande werkzaamheden in de praktijk.
Ik hoop dat mijn briefvoor Uaanleiding geeft tot een gesprek, dan kan ik uUmeer over mijzelf vertellen.
Met vriendelijke groeten,
*naam*
*telefoonnummer*
Ik realiseer mij dat er een hoop sterretjes tussen staan, hopelijk kunnen jullie daar omheen lezen.
Persoonlijk zou ik niet teveel de nadruk leggen op waarom voor jou enz enz, je moet aangeven waarom jij nuttig bent voor hen.
Ik denk dat iedereen wel eens zijn/haar sollicitatiebrief door laat lezen/corrigeren door een ander. Alleen is dit openbaar. Ach, zolang je niet liegt wanneer er naar gevraagd wordt, zal het geen probleem zijn, lijkt me. Jennifuur schreef:Ik denk dat iedereen wel eens zijn/haar sollicitatiebrief door laat lezen/corrigeren door een ander. Alleen is dit openbaar. Ach, zolang je niet liegt wanneer er naar gevraagd wordt, zal het geen probleem zijn, lijkt me.