[ENQ] Enquête productonderzoek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xAlice

[ENQ] Enquête productonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 14:35

Hallo iedereen,

Voor mijn opleiding International business and languages ben ik op het moment bezig met het opzetten van een klein bedrijfje.
Het doel van het bedrijf is om een product te kiezen dat we gaan importeren en verkopen hier in Nederland.
Om een product te kiezen zijn we daarom momenteel bezig met een stukje marktonderzoek en het zou mij onwijs helpen als jullie zo aardig zouden zijn om een paar korte vragen te beantwoorden.
De enquête is echt heel kort en vereist weinig tijd om in te vullen, maar het zou mij enorm helpen als ik genoeg mensen kan vinden om hem in te vullen.

http://goo.gl/forms/zjix9A6UWq

Enorm bedankt alvast voor de moeite!

Fish_n_Chips

Re: [ENQ] Enquête productonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 14:41

Ingevuld! Leuk product, had het nog nooit gezien!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 14:45

Ik heb hem voor je ingevuld, misschien enkele tips:

enkel ja/nee antwoorden, evt de optie "misschien" toevoegen, of de mogelijkheid een opmerking achter te laten (waarom ja of nee)

bij de soorten fruit, wou ik er maar twee aanduiden, die optie is er niet, het is één soort aanduiden of allemaal...

Succes ermee!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 14:47

Leuk product, maar het bestaat al wel ;) Ik heb hier namelijk een waterfles liggen met een citruspers erin. Dat vind ik persoonlijk een stuk handiger. Hoe weet je namelijk zeker dat al je sap goed in de fles gaat en niet ernaast? Het lijkt mij een behoorlijk gedoe.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 14:52

Wow zo veel reacties al meteen. Heel fijn!
Super bedankt ook voor de feedback ook. De vraag met de fruitsoorten hebben we meteen aangepast. Was inderdaad een foutje.

@Coconut, we zijn ons er inderdaad bewust van dat er meerdere vergelijkbare producten zijn. Dit is ook waarom we bekijken of er vraag is naar deze vorm van een citruspers. Het voordeel hiervan is namelijk dan weer dat je het op meerdere flessen kunt gebruiken. Het is in ieder geval feedback die we in gedachten houden, dus bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 14:54

Ingevuld, succes ermee!

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 14:58

Nog nooit van gehoord. :o Lijkt me wel erg handig & lekker. Uiteraard ook ingevuld!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:01

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 12:23

Super bedankt voor iedereen die hem heeft ingevuld!

@brainless, bedankt voor de feedback. Het klop dat het product al te krijgen is. Dat is eigenlijk met vrijwel alles het geval momenteel. Is het niet in een webshop dan wel via sites als miniinthebox. Daarom onderzoeken we ook hoeveel mensen het product al kennen en of er misschien interesse naar is.
Uit de reacties blijkt nu al dat veel mensen het nog niet kennen maar wel interesse hebben en dat er ook behoefte is naar een andere manier van verkopen dan online.