Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) of alles goed ging. Aan het eind nog een mailtje gehad met dank voor m'n inzet etc. Verliep allemaal goed. Zoe_97 schreef:Dat ze tenminste wat terug laten horen. 2 zomers geleden me bij een uitzendbureau aangemeld als student voor een Job. Ik werd teruggebeld als ze wat hadden. Ik ben niet moeilijk. Wilde al het soort werk wel doen en had horica en bakkerij(verkoop) ervaring. Nogsteeds niet gebeld...
(Zelf wel een job gevonden gelukkig)
) Benfan schreef:Zoe_97 schreef:Dat ze tenminste wat terug laten horen. 2 zomers geleden me bij een uitzendbureau aangemeld als student voor een Job. Ik werd teruggebeld als ze wat hadden. Ik ben niet moeilijk. Wilde al het soort werk wel doen en had horica en bakkerij(verkoop) ervaring. Nogsteeds niet gebeld...
(Zelf wel een job gevonden gelukkig)
Je moet zeker wat van jezelf laten horen, en het niet laten afwachten. Dus dit is toch wel een beetje je eigen fout. Ik liep 1x in de week even naar binnen ALS ik al niet wat had, en werd wekelijks gebeld omdat ik contact hield. Hierdoor deden sommige beter hun best (was ingeschreven bij 4 uitzendbureaus) en heb daar uiteindelijk een baan aan over gehouden waar ik 1 jaar lang 40 uur per week heb gewerkt. (iets wat me later weer zou gaan tegenwerken, maar dat is een heel ander verhaal) Contact houden is dus erg belangrijk! En alles aannemen ook, dan ben je sneller verzekerd van iets dat wel leuk is (en niet bv moertjes op kleur uitzoeken.. omdat de coating op sommige stukken ontbreekt.. echt.. en dat dagen lang..)