Studentenbijbaan thuiswerk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Studentenbijbaan thuiswerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 17:11

Beetje onduidelijke titel, maar het komt erop neer dat ik op zoek ben naar een bijbaan.
In principe is dat natuurlijk prima te vinden :j Het probleem is alleen dat ik iedere week andere uren heb die ook vaak een paar dagen van tevoren nog veranderen, dus ik weet nooit van tevoren of ik avonden vrij heb en hoe veel uren dat dan zijn. Ik heb ook een paar keer per week een paard te verzorgen dus die mag er ook niet bij in schieten.

Ik heb best wat uren vrij, alleen sluiten ze niet aan: steeds 's avonds een uurtje bijvoorbeeld, en op zondag ook wel wat uren.
Ik wil me graag nuttig maken in die paar uur per week. Ik zoek dus eigenlijk iets wat ik zelf in kan delen en in het ideale beeld is die baan niet op locatie (d.w.z. ik kan er thuis aan zitten wanneer ik tijd heb, evt. met deadlines. Dus zonder reistijd).

Maar hoe vind je zoiets? Ik zoek nu via een studentenuitzendbureau, maar dat levert tot nu toe niks op.
Is het überhaupt mogelijk, of zijn mijn eisen veel te zwaar?
Alvast bedankt!

Anoniem

Re: Studentenbijbaan thuiswerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 17:14

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 17:21

Ik kan alleen maar mee gaan met ohjajoh.
Werken als mailoperator is heel makkelijk werk. Het intieme kan je wel een beetje afschrikken. Maar er zijn ook veel gewone berichten tussen. Ook ik kan je wel aan een paar betrouwbare werkgevers helpen. En ook voor vragen staat mijn pb open :)

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 17:27

Hm, ik weet niet of dat iets voor mij is. Inderdaad het intieme, maar ook: toekomstige werkgevers. Hoe kijken zij daar tegenaan, als je dat op je cv hebt?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 17:28

Niet. Je hoeft het niet te vermelden. Daarnaast geef je dit zelf op aan de belasting als Inkomsten uit overige. Dus ook daar hoef je niet te vermelden hoe wat en waar. Alleen netjes je creditfacturen bewaren. Dus als jij het tegen niemand zegt, dan weet niemand het..

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 17:58

Ja, dat is ook weer zo, maar toch staat het me een beetje tegen.

Ik wacht even af of er nog andere ideeën voorbij komen, maar in ieder geval erg bedankt voor het meedenken!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 19:55

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:01

Ik kreeg laatst een link toegestuurd van een site waar je dingen voor mensen vertaalde. Afhankelijk van jouw niveau kreeg je een bedrag per woord. Ik weet echter niet meer welke site die was. Was Engelstalig. Daar zou je misschien op kunnen zoeken als je het Engels goed beheerst?

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 10:23

Dat is een goed idee! Ik zal kijken of ik zoiets kan vinden. :j Past wel in mijn straatje.