Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
bonny123 schreef:juist als je dyslectisch bent is dit een aandachtspunt: laat je werk controleren.
Ben docent en de helft van mijn dyslectische studenten schrijft nog steeds belabberd en de andere helft laat zijn werk controleren, neemt extra tijd en verwerkt feedback. De laatste helft schrijft soms beter dan niet dyslectische studenten!
gerlindie schreef:Nu ben ik wel benieuwd, wat is je onderzoeksvraag?
janouk schreef:Ingevuld. Het verhaal van Image staat in de openingspost van het hoefbevangentopic op bokt. Daar tref je ook foto's aan van de behandeling.
Succes met je pws
eilleen333 schreef:Je kan hem ook invullen als je preventief werkt tegen hb? Want bij de eerste vraag moet je invullen aan welke voeten het paard HB is geweest, maar als je preventief actie onderneemt is dat dus niet van toepassing. Of heb je niets aan dergelijke reacties?
paardje47 schreef:eilleen333 schreef:Je kan hem ook invullen als je preventief werkt tegen hb? Want bij de eerste vraag moet je invullen aan welke voeten het paard HB is geweest, maar als je preventief actie onderneemt is dat dus niet van toepassing. Of heb je niets aan dergelijke reacties?
Bedankt voor het aangeven. Ik heb hem aangepast waardoor je de eerste vraag niet in hoeft te vullen. Zodat je hem ook bij preventief behandelen in kan vullen
GaelleS schreef:Maar als je paard niet HB is geweest dan hoef je hem toch niet in te vullen? Ze zoekt naar de methode(s) die het beste HB paarden geholpen hebben. Dat heeft niks te maken met de preventie. Dan gaan er zoveel antwoorden zijn van paarden waar niks mis mee zijn maar dat helpt haar niet echt verder :p