Hallo, wie weet er voor mij een leuke dierenartspraktijk in de omgeving utrecht? (moet fietsbaar zijn vanaf Bunnik) Ik zoek een beetje een groot bedrijf om 10 weken stage te lopen. Ergens waar je veel leert en waar ook echt wat te doen is. Wie heeft er een aanrader? Groetjes lelberse
Heb over deze DAP inderdaad al een hoop goede verhalen gehoord. Ga hun zeker een mail sturen. Ik heb geen bepaalde opdrachten gehad waar ik mijn stage op moet uitzoeken. Enige vereisde is dat het een dierenartspraktijk moet zijn. Ik studeer paraveterinair dierenartsassistente niv. 4.
MPH
Geplaatst: 06-12-15 21:46
In welk jaar zit je?
juval
Geplaatst: 06-12-15 21:46
Dijkshoorn in Zeist. is wel voornamelijk kleine huisdieren. Hier heb ik veel meegelopen, leuke praktijk (en goed fietsbaar vanaf Bunnik).. en anders zit Laarakker daar ook vlakbij..
Dijkshoorn is inderdaad beter bereikbaar, geen idee of het er leuk is als stagiaire, ik ben gewoon klant daar.
lelberse
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-15 21:48
Ik zit in het 2e leerjaar. mijn opleiding duurt 4 jaar. Is Dijkshoorn ook leerzaam, heb van deze praktijk ooit welleens gehoord maar geen goede/slechte ervaringen. Ja en Schalkwijk is inderdaad een goed uur fietsen.. Maar als ik hier echt een goede stage aan ga hebben dan heb ik dat er wel voor over!
Hihi ik ben niet zo van het openbaar vervoer, ga liever op de fiets. Ik heb nog geen leerdoelen van school gehad. Maar dit zullen ongetwijfeld de taken zijn die een paraveterinair mag uitvoeren zoals scheren, schoonmaken, gebitsreiniging, verzorging enz.
Nee wij mochten alleen in het eerste jaar een dierverzorgingsstage. Nu moeten we echt een dierenartspraktijk. Heeft/kent er iemand ervaringen (gehoord) van de praktijken, Dijkshoorn en DierenDokters? Schalkwijk heb ik hele goede ervaringen van gehoord maar het is zo verweg.. Dus zou eerst graag iets dichterbij kijken.