[ENQ] Cookie4you

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

[ENQ] Cookie4you

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 18:14

Hoi bokkers!

Voor een school opdracht hebben wij een mini onderneming gestart. Dit product moeten wij echt op de markt gaan verkopen. Nu willen we natuurlijk wel graag weten of er interesse in is.

Cookie4you is een honden(evt ook katten) koekjes houder/dispenser waar je heel gemakkelijk koekjes uit krijgt. Dit werkt heel snel zodat uw hond niet lang hoeft te wachten op een beloning. Ook is het prettiger voor u, u hoeft niet meer te zoeken naar koekjes in uw zak en uw zakken blijven schoner.

http://www.survio.com/survey/d/N8B1U5J5E9G3A3E9L

Zouden jullie deze korte enquête voor ons in willen vullen?

Groetjes, Floor

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 18:48

Ik zou eens beginnen met een duidelijkere omschrijving van het product. "Snoepdispenser" kan ik me wel honderd verschillende voorstellingen bij maken. Hoe groot is het? Hoe zwaar? Hoe neem ik het mee? Is het waterdicht? Hoeveel snoepjes kunnen erin? Ga jullie product eerst wat beter uitwerken voordat je mensen naar hun mening vraagt. :) Dan worden de resultaten van je enquête ook betrouwbaarder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 19:19

Dani schreef:
Ik zou eens beginnen met een duidelijkere omschrijving van het product. "Snoepdispenser" kan ik me wel honderd verschillende voorstellingen bij maken. Hoe groot is het? Hoe zwaar? Hoe neem ik het mee? Is het waterdicht? Hoeveel snoepjes kunnen erin? Ga jullie product eerst wat beter uitwerken voordat je mensen naar hun mening vraagt. :) Dan worden de resultaten van je enquête ook betrouwbaarder.

Precies, waarom is het eigenlijk handiger? Hoeft de hond niet meer te wachten omdat hij het zelf kan pakken?

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 19:34

Excuses.
Het zal lijken op een dispenser waar pepermuntjes, zoetjes oid in zitten. Dus je klikt op de bovenkant, of schuift en er komt 1 snoepje uit. We gaan het ons eigen maken door zelf stickers te maken die er op geplakt kunnen worden. Aan de ene kant ons eigen logo en aan de andere kant eventueel een foto van uw eigen hond, kat enzovoort.
Ze zijn dus zo groot dat ze nog makkelijk in de hand passen. Er kunnen niet enorm veel snoepjes in, maar wel genoeg voor een training/wandeling.

Het product zelf hebben we dus nog niet. Dus hoe zwaar het is kan ik niet zeggen. Ook zitten we echt nog in de beginfase van dit product. Helaas hebben we wat tegenslagen gehad in ons groepje waardoor we een heel nieuw idee moesten bedenken en uitwerken. Omdat wij nu een heel eind achter lopen staat er een hele hoop druk achter van uit school.

Bedankt voor de feedback :)

Mandarijn12

Re: [ENQ] Cookie4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 19:39

5 tot 10 minuten? 5 tot 10 seconden :+

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 21:47

Foutje! Haha

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:07

Ik vind jullie vragen al veel te veel gericht op het eindproduct en daar is nog weinig van bekend begrijp ik. De vragen "zou je het kopen, hoeveel zou je er voor uitgeven en wanneer zou je het gebruiken" kan ik echt pas beantwoorden zodra ik meer details ken van het product zelf.

Als je doel van deze enquête is om uit te vinden of er interesse is, dan moet je andere vragen stellen :) Als je wilt weten wat mensen er voor zouden betalen, dan moet je meer details hebben over het product :)

Succes met jullie project!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-15 19:39

Bedankt! Maar deze vragen moeten wij wel in de enquete zetten van uit school.. Misschien hadden we er inderdaad nog wat meer vragen in moeten zetten :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:00

Idd kan hem ook niet invullen omdat ik te weinig info heb. Past het bijvoorbeeld makkelijk in een jas of broekzak? Zit er ook een lusje aan zodat je het evt aan een riem kan hangen? Wat is de meerwaarde tov al bestaande zakjes/dispensers? En als je de optie nee aanvinkt bij geen interesse, dan moet je ook de laatste twee vragen invullen. Dat is niet logisch.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:32

Ik kan hem niet invullen omdat ik hem niet zou kopen, ik wil er dus niet voor betalen maar ik heb geen keuze om nul of nvt in te vullen.