Enquete marktonderzoek paardenwereld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Enquete marktonderzoek paardenwereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 09:58

HorseTopShop

Re: Enquete marktonderzoek paardenwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:17

Geprobeerd in te vullen, maar bij vraag 1 loopt het al vast. Ik maak van geen van allen gebruik dus kan hem niet invullen, omdat er geen andere opties zijn.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:29

Ik vond het een beetje vage enquete (niet zulke duidelijke vragen en moeilijk te verwerken antwoorden) maar nu ik in je profiel kijk denk ik dat deze enquete niet voor een studie opdracht is opgezet maar meer marktonderzoek?

Persoonlijk zou ik de leeftijd van degene die invult er ook verwerken, of een leeftijdscatergorie. Ik weet vrij zeker dat een 15 jarige een heel ander antwoord gaat geven dan een 40 jarige op de vraag 'wat ben je bereid daarvoor te betalen. Zo zie je ook gelijk wat jouw doelgroep wil betalen.

Ook zou ik prijscatergorieen aanmaken en daar mijn eigen prijscategorie in verwerken. Zo krijg je sneller een overzicht van wat men wil betalen en hoe jouw prijs zich daar toe verhoudt.

En dan zal ik nu stoppen met allemaal ongevraagd advies geven. :+ Als je er niet op zit te wachten; lekker mijn post negeren. :D Succes in ieder geval!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:39

ED -> STW

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:47

Ik kan vraag 1 ook niet invullen.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:58

Ingevuld. Ik heb gebruik gemaakt van een pensionstal, maar momenteel niet meer.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 17:43

Ir111 schreef:
Ik vond het een beetje vage enquete (niet zulke duidelijke vragen en moeilijk te verwerken antwoorden) maar nu ik in je profiel kijk denk ik dat deze enquete niet voor een studie opdracht is opgezet maar meer marktonderzoek?

Persoonlijk zou ik de leeftijd van degene die invult er ook verwerken, of een leeftijdscatergorie. Ik weet vrij zeker dat een 15 jarige een heel ander antwoord gaat geven dan een 40 jarige op de vraag 'wat ben je bereid daarvoor te betalen. Zo zie je ook gelijk wat jouw doelgroep wil betalen.

Ook zou ik prijscatergorieen aanmaken en daar mijn eigen prijscategorie in verwerken. Zo krijg je sneller een overzicht van wat men wil betalen en hoe jouw prijs zich daar toe verhoudt.

En dan zal ik nu stoppen met allemaal ongevraagd advies geven. :+ Als je er niet op zit te wachten; lekker mijn post negeren. :D Succes in ieder geval!

Hartstikke bedankt voor je aanvulling en tips, het is inderdaad bedoelt als marktonderzoek maar ik vond het nogal moeilijk om ergens te beginnen dus waarschijnlijk is hij daarom een beetje vaag geworden. Ik zal het proberen wat duidelijker en specifieker te maken.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 10:11

Als je bij de vraag of je gebruik zou maken van een trainingsstal "nee" invult moet je toch de vraag die eronder staat invullen. Ik vond dat vreemd, omdat je daar alleen vraagt om een antwoord indien je de vraag erboven met "ja" beantwoord hebt.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 18:43

Sorry dat wist ik niet, ik ben niet zo bekend nog in het maken van enquetes.