Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mjetterd schreef:Werecat schreef:Ik kan bij de vragen over de pick up points optie 4 niet aanklikken. Hij blijft dan bij mij steeds teruggaan naar dezelfde vraag..
Nee dat lijkt zo, het zijn heel veel vragen die allemaal op elkaar lijken. Dat dacht ik ook eerst, maar je gaat wel door naar de volgende vraag
Marcato schreef:Ik heb hem ook ingevuld voor je, maar vond de antwoorden niet helemaal compleet. Heb overal punt 4 aangeklikt ('doe liever zelf boodschappen'), terwijl ik had willen kiezen voor een optie zoals 'ik laat de boodschappen liever bezorgen'. Vind die vragen wel veel op elkaar lijken, waardoor je je idd afvraagt of het wel goed gaat.
De enquete gaat dus meer om de pick up points ed dan het laten bezorgen van online boodschappen. Is dat je bedoeling ook met de vragenlijst?
Mjetterd schreef:Werecat schreef:Ik kan bij de vragen over de pick up points optie 4 niet aanklikken. Hij blijft dan bij mij steeds teruggaan naar dezelfde vraag..
Nee dat lijkt zo, het zijn heel veel vragen die allemaal op elkaar lijken. Dat dacht ik ook eerst, maar je gaat wel door naar de volgende vraag
Succes!
vind de pickup points wél handig
wij hebben er twee naast elkaar. Een van de AH en een van de Jumbo.