Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vjestagirl schreef:Nee, als je er volgens het contract niet onderverhuurd mag worden is de kans klein dat je je in mag schrijven...
dagmarS schreef:Vjestagirl schreef:Nee, als je er volgens het contract niet onderverhuurd mag worden is de kans klein dat je je in mag schrijven...
Maar wanneer ik bij wijze van een relatie zou hebben met de verhuurder zou ik mij wel in kunnen schrijven. Bij de gemeente weten zij niet of ik het onderhuur of dat ik bij hem intrek toch? Of zeg ik wat stoms? Ik heb er geen verstand van hihi..
Sammie schreef:ja je kan je daar wel laten inschrijven, maar aangezien de verhuurder er woont zal hij akkoord moeten geven. En bepaalde gemeentelijke lasten kunnen omhoog gaan. Is het een koop of huurhuis? Voor wbt dat laatste kunnen er nl. ook nog gevolgen aan zitten voor wat betreft de huurverhoging.
Dan ben jij eigenlijk in feite zijn 'nieuwe' vriendin
Sammie schreef:Het staat er een beetje onduidelijk, maar die persoon weet het dus al. En omdat het om een korte periode is is geeft het weinig problemen.Citaat:maar de huurder is er wel van op de hoogte. Keurt het niet officieel goed maar vind het oke als er tijdelijk iemand anders woont