ondernemingsplan spiegelen met paarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TessavIJ

ondernemingsplan spiegelen met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 14:53

Beste mensen,

Mijn naam is Tessa van IJzeren 19 jaar jong en studente aan het Wellant college Rotterdam.
Momenteel ben ik bezig met het schrijven van een ondernemingsplan.
Graag zal ik mijn eigen bedrijfje beginnen met het geven van cursussen Spiegelen met paarden.
Hiervoor heb ik 2 enquêtes gemaakt. 1 voor de particulier en 1 voor ondernemers.
Hierbij de vraag aan alle of u 1 van de 2 in zal willen vullen en of u nog tips heeft waar ik deze nog meer zal kunnen plaatsten.

Alvast hartelijk bedankt.

particulieren: http://www.thesistools.com/web/?id=481147

ondernemers: http://www.thesistools.com/web/?id=481939

Amaryllis

Re: ondernemingsplan spiegelen met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:05

Omdat het om een studiegerelateerde enquête gaat verplaats ik je topic naar het forum STW.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:07

Ik was al begonnen met invullen maar woon niet in noord of zuid holland dus kan niet echt verder, jammer, had je graag willen helpen.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:09

Azmay schreef:
Ik was al begonnen met invullen maar woon niet in noord of zuid holland dus kan niet echt verder, jammer, had je graag willen helpen.

Ja, dat had ik ook al, en ik heb ook geen kinderen. :)

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:12

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:13

Je kunt nu bij veel vragen meerdere antwoorden geven,wat niet altijd logisch is

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:14

Azmay schreef:

Voor mij t zelfde..heb m wel ingevuld maar dus niet compleet.

TessavIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 15:15

exuses ik zal deze vraag aanpassen, wel is dit niet het belangrijkste wat ik van u wil weten. hartelijk bedankt!

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:17

Inderdaad zitten er niet te beantwoorden vragen zijn (kinderen en woonplek) en misschien handig om erbij te vermelden dat de enquete voor ondernemers bedoeld is voor mensen met personeel ;)

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:20

Leuk dat je een eigen bedrijfje wil beginnen Tessa. Ook een interessant onderwerp. :)

Als ik je een tip mag geven zou ik nog eens heel goed naar je enquete kijken. Bestudeer eens goed hoe goede enquetes zijn opgebouwd. Heb je hem zelf gemaakt voordat je hem publiceerde? Een ondernemingsplan is iets zakelijks, serieurs en professioneels, maar zo komt je enquete niet echt over.

In je inleidend stukje staan al wat kromme zinnen, terwijl dit natuurlijk wel de allereerste indruk is die potentiële klanten van je krijgen. Meestal beginnen vragenlijsten met demografische vragen (leeftijd, woonplaats etc..), zo kun je bij het analyseren van je gegevens meteen selecteren welke respondenten tot je doelgroep behoren.
Thesistools is soms echt een draak om mee te werken(I know..), maar maak het respondenten zo gemakkelijk mogelijk. Geef ze voldoende antwoordmogelijkheden, maar ook weer niet teveel :p

En last but not least, let op je interpunctie. Punten, komma's en hoofdletters. De puntjes op de 'i' dus. Vergt maar vijf minuten van je tijd, maar komt een stuk professioneler over.

Ik hoop dat je, als je bovenstaande tips zou kunnen toepassen, de antwoorden krijgt waarnaar je op zoek bent.

Veel succes met je opdracht! +:)+

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:28

Ik val in 2 leeftijdsgroepen :)

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 09:48

Is dit een cursus? Spiegelen met paarden. Wat ga je leren dan?
Ik wordt wel triest van zulke initiatieven zonder passende achtergrond. En die is er niet aangezien ik aan de vragen merk dat er veel te weinig kennis is over hoe je met paarden in dezerichting zou kunnen samenwerken.