luxe paardenvakanties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

paardenvak

luxe paardenvakanties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 12:47

Voor een onderzoek vanuit de provincie Gelderland zouden we het volgende aan jullie paardenbezitters willen vragen:

* Ga je wel eens met je paard in Nederland op vakantie? En zo ja, wat doe je dan/waar ga je dan heen?
* Zou je er voor in zijn, als je met je paard in Gelderland op vakantie gaat, 1 van de volgende comfortabele accomodaties te bezoeken? kijk op luxepaardenvakanties.nl. En dan bedoelen we dit soort type accomodaties......

Heel graag horen we jullie mening!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: luxe paardenvakanties

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 14:17

Ik verplaats dit topic van ED naar -> STW.

Persevero

Re: luxe paardenvakanties

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:49

ben nog nooit met paard op vakantie gegaan maar zou het wellicht best willen. Ik zou het leuk vinden als er dan ook iets extra is wat een paardenvakantie compleet maakt. dus idd uitgezette routes. of bv een crossbaan, of oefen parcours voor military, zwemmen ofzo
wat betreft de accommodatie ziet er goed uit. maar wellicht dat daar ook meer in mogelijk is wat betreft prijzen.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:59

paardenvak schreef:
Voor een onderzoek vanuit de provincie Gelderland zouden we het volgende aan jullie paardenbezitters willen vragen:

* Ga je wel eens met je paard in Nederland op vakantie? En zo ja, wat doe je dan/waar ga je dan heen?
* Zou je er voor in zijn, als je met je paard in Gelderland op vakantie gaat, 1 van de volgende comfortabele accomodaties te bezoeken? kijk op luxepaardenvakanties.nl. En dan bedoelen we dit soort type accomodaties......

Heel graag horen we jullie mening!

antwoorden:

nee helaas heb ik geen paard, maar als ik later en paard heb en geld zou ik het zeker doen.
die accomodaties lijken me wel wat, voor als ik ooit zou gaan.