Profielwerkstuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsevdhoek

Profielwerkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 20:16

Hallo allemaal,

Ik zit in mijn examenjaar en daar hoort dus ook op onze school het profielwerkstuk bij. Mijn onderwerp is de populariteit van de rensport in Engeland voor het vak Engels.

Nu mijn probleem, ik mis de motivatie en blijf maar vastlopen hoe ik verder moet qua informatie ed.
Hebben jullie misschien tips voor mij?

Groetjes Ilse
Laatst bijgewerkt door Ilsevdhoek op 05-10-15 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Yaralisa

Re: Profielwerkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:19

Maak een lijst met daarop alles wat nog gedaan moet worden en wanneer.
Probeer afspraken met je zelf te maken en een planning waar jij je aan kunt houden.
Dus tegen die datum moet dat af zijn, en tegen die datum wil ik dat gedaan hebben.
En hou je er ook aan!

Misschien kun je het bespreken met je begeleider en heeft die nog tips om je verder te helpen :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:20

Ik heb toevallig vorige week mijn PWS ingeleverd en vond het ook niet zo'n leuk iets om te doen. Het kost ontzettend veel tijd en daarnaast moet het aan allemaal eisen voldoen, toch scheelt het enorm als je een leuk onderwerp hebt.

Mijn advies: werk er elke dag/week een klein beetje aan. Op die manier voorkom je dat je uren achter elkaar moet werken om hem op tijd af te krijgen. Ik zou dan ook op tijd beginnen en goed plannen (en me aan die planning houden).

Probeer er iets leuks van te maken, je onderwerp lijkt me erg leuk en interessant.

Ilsevdhoek

Re: Profielwerkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 20:23

Thanks voor de tips, heb inderdaad al een tijdsplan wat ik wanneer af wil hebben.
En het onderwerp is zeker interessant maar zo lastig om aan de informatie te komen.