VWO 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

VWO 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-15 21:32

Hallo iedereen,

Omdat ik topics zag over vwo 3 en 4; waarom niet over 2? Ik bedoel, bijna iedereen die in 1 van die twee zit moet wel vwo 2 gedaan hebben! :)

Barst los over of je er volgend jaar in komt, er nu in zit of deel je ervaringen als je deze klas al bent gepasseerd :)

Ik zelf zit er nu in, ben 13 jaar en het gaat me goed af, gelukkig!

xniieeenke

Re: VWO 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-15 19:27

Niemand in VWO 2 hier? :)

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:33

Ik zit nu in VWO 2 en ik vind het echt zwaar. Vergeleken met het vorige jaar moet ik dit jaar echt heel hard leren. Het aantal toetsen valt me echt tegen. Maarja ik wen er vast wel aan :')

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-15 19:34

xLeonietje schreef:
Ik zit nu in VWO 2 en ik vind het echt zwaar. Vergeleken met het vorige jaar moet ik dit jaar echt heel hard leren. Het aantal toetsen valt me echt tegen. Maarja ik wen er vast wel aan :')

Ik ook hoor, want in VWO 1 heb je nog wel kennis van de basisschool die je gebruikt, maar in VWO 2 word alles nieuw en is dat wel een hele klap -O-
Mij ook hoor heb komende week ook wel weer 3 toetsen en 1 SO, minimaal. heel anders dan vorig jaar!
Zijn de cijfers wel te doen dan? als die goed zijn weet je wel 100% zeker dat je goed zit, en stel je haalt een 6 dat is ook prima, het is voldoende :D

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:57

xniieeenke schreef:
xLeonietje schreef:

Ik ook hoor, want in VWO 1 heb je nog wel kennis van de basisschool die je gebruikt, maar in VWO 2 word alles nieuw en is dat wel een hele klap -O-
Mij ook hoor heb komende week ook wel weer 3 toetsen en 1 SO, minimaal. heel anders dan vorig jaar!
Zijn de cijfers wel te doen dan? als die goed zijn weet je wel 100% zeker dat je goed zit, en stel je haalt een 6 dat is ook prima, het is voldoende :D

Ja die cijfers zijn een beetje een probleem :') Sta nu voor 4 vakken een 4... Maar dit kwam echt door een toetsperiode waarin ik mij niet helemaal fit voelde en er echt heel veel toetsen waren, maarja dan maar heel hard proberen dat op te halen

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:59

hier 2 havo alleen frans is een 5.6 maar het is voldoende de rest 7,1 of hoger :)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 09:52

Melissa goedzo :) maar helaas is dit echt vwo 2 en hebben wij ook vakken als filosofie er bij misschien, en andere / meer leerstof dus weet niet of dit handig is, sorry :o

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 09:55

Ik zit nu inmiddels in VWO 3 . Het 2e jaar viel mij best mee. Met de basisstof die je in de eerste hebt gehad red je het tweede jaar wel. Wij kregen aan het einde van het jaar juist veel stof op, die we nu aan het begin van de derde nodig hebben. Veel plezier en succes in de tweede :) !

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 10:00

Bedankt! Super handig zo'n persoon die alles al heeft ghad haha

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 10:03

xniieeenke schreef:
Bedankt! Super handig zo'n persoon die alles al heeft ghad haha

Haha, als je iets wilt vragen kun je me een PB'tje sturen hoor ;) .
Ik heb aan het eind van de 2e alles een beetje laten vallen en niet erg mijn best gedaan. Daar heb ik nu veel spijt van, want ik merk toch dat ik nu heel wat heb gemist. Goed
je best doen dus!