Waar is behoefte aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

teun01

Waar is behoefte aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 07:51

Al 2 jaar ben ik zzp-er in de schoonmaakbranche. Heb diverse kantoorpanden die ik schoonmaak in een straal van 1 kilometer rond mijn huis ( best ideaal natuurlijk met 3 kids). Echter heb ik een hoop tijd over (overdag) waardoor ik nog wel een bedrijfje zou kunnen starten.
Maar nu de hamvraag: WAT?

Mijn opleiding is : bloemschikken
Mijn wens met het nieuwe bedrijfje: dieren ( dipolma in de pocket: groom/ paardenverzorger

Wil best nog een opleiding volgen. Maar loop vast.

De vraag: Wat missen jullie in het dagelijks leven?

Denk aan b.v. webshop, workshop bloemschikken ( wat zou je dan willen leren. Of iets heel anders.

Ben benieuwd naar jullie ideeen
( ruimte in en om het huis geen probleem)

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:29

Lastige vraag...

Wat ik zelf leuk vind zijn bezigheden met mijn paarden, dus daar cursussen/trainingen mee. Mijn achterbuurvrouw is instructrice en ZZ amazone.
Als zij iets organiseert doe ik mee, bv. schriktraining. Is op loopafstand, dus voor mij ideaal. :)

Maar hangt er denk ik vooral vanaf wat voor mensen in je omgeving wonen en wat er al aangeboden wordt. Ik ga zelf niet ver reizen voor een cursus of training, dus zou me vooral richten op de directe omgeving.

Webshop is dan makkelijker, maar ik zou niet weten wat je aan kunt bieden wat er niet al is.

Vero

Re: Waar is behoefte aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:45

Workshop taarten decoreren (ja ik kan er echt helemaal niks van :') )

meiske1577

Re: Waar is behoefte aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:54

Paarden of andere dieren verzorgen/ voeren/ binnen buiten zetten voor iemand die werkt, op vakantie is oid...