Parapsychologie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Parapsychologie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 14:13

Haaay allemaal,

Omdat ik na dat ik even 2 jaar gestopt ben met mijn thuisstudie, nu weer heb opgepakt en bijna klaar ben, wil ik hierna een andere studie/cursus op gaan pakken.
Ik heb altijd al interesse gehad in het paranormale. ( ik roep geen geesten op of die rare dingen hoor :7 ). Eigenlijk zolang ik kan herinneren had ik er een interesse in. Reincarnatie, mensen die geesten zien, medium, droombetekenissen, uittredingen ik vind het allemaal interessant. ( nogmaals ik doe zelf geen rare dingen, maar vind het erg interessant.

Bij de NHA hebben ze een hobby cursus parapsychologie en lijkt me erg leuk om te volgen. ( het is verder ook niet de bedoeling om mijn werk er van te maken etc etc. Gewoon voor de hobby zeg maar ).

Zijn er meer mensen die een soort cursus/studie als deze hebben gedaan, en wat vinden jullie er van?

leeneliefje

Re: Parapsychologie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 14:15

Ik heb deze studie nooit gevolgd maar ben erg benieuwd naar de ervaringen en vooral ook de verhalen over de inhoud van de studie. Vandaar mijn reactie

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 14:21

Bij het civas hebben ze een heel scala aan soort gelijken studie's.Misschien dat er daar ook iets tussen zit wat je zoekt. Zelf denk ik dat je dit soort studie's in het echt moet doen, met een begeleider. Sommige dingen leer je nou eenmaal niet van papier :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 14:50

Sleeper ik ga eens kijken

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 12:06

Sleeper schreef:
Bij het civas hebben ze een heel scala aan soort gelijken studie's.Misschien dat er daar ook iets tussen zit wat je zoekt. Zelf denk ik dat je dit soort studie's in het echt moet doen, met een begeleider. Sommige dingen leer je nou eenmaal niet van papier :)

Heb er eens rondgekeken, staan interessante studies tussen. Al wil ik een beetje van alles. Dit is specifiek op 1 onderwerp, wellicht in de toekomst als ik me op een bepaald onderwerp wil verdiepen!