Nu ik eind september mijn opleiding afrond ben ik nu bezig met mijn 1e echte sollicitatie bij jawel... McDonalds

Nu moet ik een motivatiebrief bijvoegen maar daar loop ik dus een beetje op vast.
Ik ben iemand die waslijsten aan slechte eigenschappen van zichzelf kan opnoemen maar goede eigenschappen en kwaliteiten...mjah..

Ben erachter gekomen dat ik toch wel een lichtelijke angst voor het onbekende, mensenvrees en lichtelijke faalangst heb.
Het idee dat ik straks als een nitwit in een goedlopend team terechtkom bij mensen die ik absoluut niet ken vliegt me als een soort paniekaanval naar m'n keel. (bang dat ik faal in m'n werk, mensen me raar of stom vinden en ik daardoor zoals altijd weer buiten de groep val.)
Nu weet ik ergens wel dat dat dikke stierenpoep is en dat ik me daar niet druk over moet maken.
Maar tot nu toe heb ik elke keer benauwd het scherm weg geklikt als ik met een sollicitatie bezig was.

Iemand tips of ideeën?
Ik lees even mee !
misschien kun je meenemen wat je in je opleiding hebt gedaan, wat goed aansluit. En je bent natuurlijk een harde werker, teamplayer, dat soort dingen. Kijk op de site of bedenk wat een werkgever allemaal belangrijk vindt en sluit daar op aan. Zorg dat je enthousiast bent, of doe alsof. Succes!
), gewoon een neutrale (beetje slijmen) motivatiebrief en een normale cv. Ze zijn de lege puber-cv's wel gewend. En dingen zoals vakkenvullen/bediening er wel in zetten, is wel een voordeel.
. Niet te moeilijk denken je hoeft niet alle redenen te bedenken waarom je geweldig bent en je wel raket geleerde kan worden alleen waarom je best bij macdonalds kan en wil werken
.