'Wil je eens wat van de wereld zien? En tegelijkertijd met studenten uit Singapore samenwerken aan een maatschappelijk probleem in een ander land?
Anderhalve week lang gaat een team van onze school aan de slag om samen met studenten uit Singapore een innovatieve oplossing te bedenken voor een maatschappelijk probleem dat direct toepasbaar is in de lokale of regionale omgeving.'
Wauw, echt wauw. Dit lijkt me meer dan fantastisch om te doen, een mooie plek in de wereld bezoeken en dat ook nog eens in combinatie met het werken aan een maatschappelijk probleem.

Leg in maximaal 1 A4’tje uit waarom jij degene bent die een bijdrage aan deze Challenge moet leveren.
1 A4'tje?! Kon ik er geen zes krijgen?

De kans is wel echt klein, per cluster mag er 1 student mee, nu zitten er zo'n 4 a 5 opleidingen in mijn cluster en volgens mij mag elk jaar meedoen. Killing

Ik ga er zo maar eens goed voor zitten om echt een pakkende motivatie te schrijven.
Maar wat zijn echt do's en don'ts in zo'n soort motivatiebrief. Ik weet echt al veeel dingen die ik in de brief wil hebben staan maar tips zijn altijd welkom!
Ook wil ik jullie via dit topic op de hoogte houden, 15 september wordt de winnaar bekend gemaakt.