Wat vinden jullie dat er mist in ruiter en paardenartikelen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Wat vinden jullie dat er mist in ruiter en paardenartikelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 13:00

Beste Bokkers,

Voor school doen wij, Linda en Suus, een project om een eigen product op de markt te brengen. Of om een product te gaan verbeteren.

Wij zelf hebben al gedacht aan:

- een waterdichte rijbroek, dan bedoelen wij niet een rainleg maar echt een waterdichte broek.
- glow in the dark beenbeschermers / dekje etc

Wij willen jullie vragen of jullie toevallig ideeën hebben voor een nieuwe product wat jullie missen of een product die al bestaat maar verbeterd moet worden.

Graag horen wij jullie meningen in de hoop dat wij jullie gewenste product waar veel vraag naar is kunnen voortzetten en gaan ontwikkelen!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 13:06

Een nieuwe importeur van driz-a-bone! http://www.drizabone.com.au/

Dan hoef je die waterdichte rijbroek niet uit te vinden want dat gaat toch niet werken.
Het gaat niet alleen om je benen maar vooral om je zadel dat je droog wil houden.

Jakizi

Re: Wat vinden jullie dat er mist in ruiter en paardenartikelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 13:12

Peeskappen die goed de warmte af kunnen voeren en dan het liefst onder de 100 euro. Is wel het een en ander op de markt maar heel duur of afzichtelijk ontwerp

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 13:15

Ik vind dat alles ontbreekt aan betaalbare prijzen. Zelf heb ik een waterdichte rijbroek gekocht bij decathlon. Maar ik heb ze nog niet echt kunnen testen. Wel met droog weer en ik plakte lekker in mijn zadel vast . Decathlon heeft voor de paardesport ook mooie betaalbare artikelen. Alleen het assortiment is niet zo heeeel groot.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 13:18

Peesbeschermers/bandages/... die de benen niet opwarmen. Maar echt niet opwarmen eh, niet een paar ventilatiegaatjes die voor geen meter werkeb.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 13:19

ikke schreef:
Een nieuwe importeur van driz-a-bone! http://www.drizabone.com.au/

Dan hoef je die waterdichte rijbroek niet uit te vinden want dat gaat toch niet werken.
Het gaat niet alleen om je benen maar vooral om je zadel dat je droog wil houden.

Heb je en PB gestuurd.

Jakizi schreef:
Peeskappen die goed de warmte af kunnen voeren en dan het liefst onder de 100 euro. Is wel het een en ander op de markt maar heel duur of afzichtelijk ontwerp

Dankje heb je dan voorbeelden die je mooi/goed vind maar die dus meer warmte kwijt moet kunnen raken?

kitobeer schreef:
Ik vind dat alles ontbreekt aan betaalbare prijzen. Zelf heb ik een waterdichte rijbroek gekocht bij decathlon. Maar ik heb ze nog niet echt kunnen testen. Wel met droog weer en ik plakte lekker in mijn zadel vast . Decathlon heeft voor de paardesport ook mooie betaalbare artikelen. Alleen het assortiment is niet zo heeeel groot.

En heb je dan een speciaal artikel die je in dezelfde kwaliteit maar goedkoper wilt zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:54

Peesbeschermers met een harde kap, warmte en lucht reguleren, zonder neopreen en zonder klittenband sluiting.

Moet het eigenlijk ook echt een nuttig product zijn of mag het ook gewoon iets zijn wat voor de leuk is?

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 15:03

Het moet echt een nuttig product gaan worden. Die we uiteindelijk echt op de markt kunnen brengen!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 15:05

Spullen in cognac kleur! Echt niet te vinden :\ Of het is al spring gericht en daar heb ik niets aan.
En dan de laarzen... wat een prijzen als je maatwerk nodig hebt of een specifieke kleur (cognac)...

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:37

Dunne dressuurstangen of trenzen. 10mm trens is bijna niet te vinden net als een 12 mm stang.

Neleh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:44

een handig en goed ontworpen toestelletje/borsteltje om horzeleitjes gemakkelijk en snel te verwijderen! Je hoort heel veel huis-tuin-en-keukenmiddeltjes, maar ik heb nog niets gevonden dat echt goed werkt.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:45

Waterdichte rijbroek bestaat :)
Heb er een van decathlon voor 50 euro en die is geweldig. Enige nadeel is dat hij fleecegevoerd is van binnen, dus niks voor in de zomer. Maar dan regent het meestal toch minder en als je dan nat wordt bevries je niet meteen.

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:57

Werkende dazenspray...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 19:03

Goed passende bodyprotectors, die voldoende steun en bescherming geven, maar waar je fijn mee in je bokstoel kunt zitten op de koets, zonder dat de bodyproctecor opklimt of opbolt. En dan geen opblaasbare, want ik spring telkens op en af de koets.

Neleh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:15

Wat ik zelf ook wel handig zou vinden (weet niet of het al bestaat) is een soort Horseplanner-app, een app voor op je smartphone waarop je kan instellen wanneer je paard het laatst bij de smid is geweest, wanneer het weer tijd is voor zijn inentingen, tijd voor de wormkuren,... dat soort dingen, en je dan bv. twee weken op voorhand een herinnering stuurt dat het weer tijd is om een afspraak te maken met de smid! Ik vind dat zelf allemaal moeilijk te onthouden, en zo'n app zou ik wel installeren als het bestaat.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:49

Heleen_Jaylo schreef:
Wat ik zelf ook wel handig zou vinden (weet niet of het al bestaat) is een soort Horseplanner-app, een app voor op je smartphone waarop je kan instellen wanneer je paard het laatst bij de smid is geweest, wanneer het weer tijd is voor zijn inentingen, tijd voor de wormkuren,... dat soort dingen, en je dan bv. twee weken op voorhand een herinnering stuurt dat het weer tijd is om een afspraak te maken met de smid! Ik vind dat zelf allemaal moeilijk te onthouden, en zo'n app zou ik wel installeren als het bestaat.

Zoiets heet een agenda.........

Nicolle89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:58

Iets waarmee je die ellendige herten en/of paardenluisvliegen van je paard af kunt houden en/of makkelijk dood kan maken.

Is nu zon ellende! Die beesten moet je echt tussen je vingers kapot drukken. Ala je ze al te pakken krijgt :(

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:02

Volgens mij is hier al een topic over.
Ik weet eigenlijk niet eens of het er al is. Maar het lijkt me ideaal om een instructieset te hebben waarbij het oortje draadloos is van het apparaatje zegmaar. Dat je niet steeds met die draad in de knoop zit. Bij minder weer doe ik 'm door mn vest, maar tis gelukkig ook wel eens weer waarbij je geen vest oid aan hoeft.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:06

ikke schreef:
Heleen_Jaylo schreef:

Zoiets heet een agenda.........

_/-\o_

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:22

Een banaansingel voor een veelzeidigheids zadel zonder elastiek.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:08

Een betaalbare banaansingel