Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ibbel schreef:Rijbewijs is soms wel een geldig identificatiebewijs, maar bij inschrijven op een school niet:
https://www.rijksoverheid.nl/documenten ... e-situatie
Nou zal het vast niet zo'n vaart lopen maar ik vind het wel een aparte situatie. Citaat:In de aanmeldingsbrief stond een GELDIG legitimatie bewijs. Waar ook onder stond dat een rijbewijs voldoende is..
Kirsha schreef:Als ik even een bom mag droppen, weet je wel zeker dat het de school was die belde? Met al die verhalen over identiteitsfraude enzo weet je het nooitNou zal het vast niet zo'n vaart lopen maar ik vind het wel een aparte situatie.
Cayenne schreef:Kirsha schreef:Als ik even een bom mag droppen, weet je wel zeker dat het de school was die belde? Met al die verhalen over identiteitsfraude enzo weet je het nooitNou zal het vast niet zo'n vaart lopen maar ik vind het wel een aparte situatie.
Dit kwam idd ook bij mij op. Zeker wanneer er zo moeilijk werd gedaan bij het geven van een naam en het spreken in een vreemde taal.
Cayenne schreef:Kirsha schreef:Als ik even een bom mag droppen, weet je wel zeker dat het de school was die belde? Met al die verhalen over identiteitsfraude enzo weet je het nooitNou zal het vast niet zo'n vaart lopen maar ik vind het wel een aparte situatie.
Dit kwam idd ook bij mij op. Zeker wanneer er zo moeilijk werd gedaan bij het geven van een naam en het spreken in een vreemde taal.
Maar alsnog is het knap balen. Kirsha schreef:Kirsha schreef:Als ik even een bom mag droppen, weet je wel zeker dat het de school was die belde? Met al die verhalen over identiteitsfraude enzo weet je het nooitNou zal het vast niet zo'n vaart lopen maar ik vind het wel een aparte situatie.
Maar alsnog is het knap balen.[/quote]Musiess schreef:Toen begon de ellende ik werd gebeld door school.. geen halloo of goeie dag.. er werd mobiel gebeld en ik moest 2x vragen wie ik aan de telefoon had aangezien ze meteen begon met;een rijbewijs is niet geldig jongedame kan jij niet na denken?!
Toen ik vertelde dat een accountant niks te maken heeft met het beslissen of een rijbewijs wel of geen geldig legeriematie bewijs was, werd er door de persoon aan de telefoon allemaal woorden in een andere taal geroepen. En opgehangen.