Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Courses schreef:Ik heb vrijwel altijd een Herschel tas bij me, echter weet ik niet geheel zeker of daar een 17.3" in past. Een 13" en 15" gaan er zonder moeite in (zowel Retreat als Classic modellen).
.
), aparte laptop vak zat erin voor mijn 17,3 inch laptop en paste genoeg boeken in. Ja het was een vrij grote tas maar wat wil je bij een 17,3 inch laptop. Ik zou nooit 2 verschillende tassen willen omdat ik nog geregeld een extra tas nodig had voor gymspullen of spullen voor een project. Colien schreef:Ik had altijd een grote rugtas (die nu ligt te verstoffen), aparte laptop vak zat erin voor mijn 17,3 inch laptop en paste genoeg boeken in. Ja het was een vrij grote tas maar wat wil je bij een 17,3 inch laptop. Ik zou nooit 2 verschillende tassen willen omdat ik nog geregeld een extra tas nodig had voor gymspullen of spullen voor een project.

tinkermiep schreef:Absoluut een rugzak. Je sjouwt een laptop, boeken en nog veel meer zooi mee. Een schoudertas is leuk, maar het is te zwaar om aan je schouder te hangen. Daar krijg je echt klachten van.
Ik heb een grote laptop-rugzak. soms hangt ie over mijn schouder, maar als ik heb wat verder moet lopen gaat ie op mijn rug. Geen pijnlijk schouder en ik heb echt 2 handen vrij. Als je zo een zware tas op je schouder hebt hangen, hang je helemaal uit het lood om in balans te blijven, en uiteraard ga je een pijnlijke schouder krijgen. Bedenk dat je vaak ook flesje water, lunch etc mee hebt.
Ik heb mijn tas laats op de weegschaal gezet ( niet veel boek/ map, gewoon voor twee vakken) Ik zat op bijna 9 kilo!
Iik heb deze:
http://www.bol.com/nl/p/trust-notebook- ... 005588587/

xPearl schreef:Courses schreef:Ik heb vrijwel altijd een Herschel tas bij me, echter weet ik niet geheel zeker of daar een 17.3" in past. Een 13" en 15" gaan er zonder moeite in (zowel Retreat als Classic modellen).
Jaa idd. Aan een leuke rugtas zat k ook te denken. Of een grote schoudertas.
Alleen mn engels, nederlands en rekenboeken zijn wek redelijk dik. Maar de paardenboeken niet. Maarja. Een tas voor n 17,3" inch is wel moeilijk. Ook omdat mn oplader etc ook mee moeten.
Anders toch maar 2 aparte tassen.. Aangezien mn voer ook mee moet![]()
En groot genoeg (18L/21L) voor de wat dikkere boeken. 
moonie schreef:wel prijzig maar een grote kipling
Wellicht dat daar iets tussen zit.