Op zoek naar studenten, alumni en pas-afgestudeerden!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MvanHal

Op zoek naar studenten, alumni en pas-afgestudeerden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 11:41

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar studenten, alumni en pas-afgestudeerden die het leuk vinden om deel te nemen aan de eerste Equithon!

Wat is een Equithon?
Equithon is een 3-daags evenement (van 2 t/m 4 september). Doel: vernieuwende oplossingen, concepten, producten of diensten bedenken voor de hippische sector. Als deelnemer ga je de uitdaging aan om in een team nieuwe business concepten en toepassingen te bedenken voor bedrijven in de hippische sector. Aan het einde van de Equithon maakt een onafhankelijke jury bekend welk ‘team’ heeft gewonnen. Het winnende team ontvangt een beloning ter waarde van € 750,--.

Het thema van de 1ste Equithon is: “Een andere kijk op het manegebedrijf”. Tijdens de Equithon steken niet alleen de teams elkaar aan met hun ideeën, kennis en creativiteit. De aanwezige juryleden en ervaren coaches zorgen voor een kritische blik, de broodnodige kennis en ervaring. Tijdens de Equithon worden gratis faciliteiten aangeboden zoals drinken, lunch en andere gezonde snacks.

De Equithon wordt gehouden in Den Bosch op een locatie op loopafstand van het Centraal Station, dus makkelijk bereikbaar.

De Equithon wordt georganiseerd door HAS Hogeschool en FNRS. Meer info vind je hier: http://www.hashogeschool.nl/nieuws/equi ... -innovatie

Inschrijven kan via: http://equithon.nl/

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een PB sturen.

Reusje0504

Re: Op zoek naar studenten, alumni en pas-afgestudeerden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:53

Lijkt me echt superleuk en ben net afgestudeerd maar helaS heb ik een aantal verplichtingen op 2 en 4 september!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:58

Misschien ben ik een zwartkijker hoor, maar dan heb je als team een goed idee en dan gaan anderen ermee aan de haal? En dan heb je als team €750 en dan kan een producent er lekker duizenden euro's aan verdienen..

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 13:44

Dat was ook mijn gedachte dorientjuh :=

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 13:47

dorientjuh schreef:
Misschien ben ik een zwartkijker hoor, maar dan heb je als team een goed idee en dan gaan anderen ermee aan de haal? En dan heb je als team €750 en dan kan een producent er lekker duizenden euro's aan verdienen..

Idd! Leuk zo'n bijna gratis denktank!

MvanHal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 13:53

Dorientjuh: bedankt voor je reactie en terechte vraag! Deelnemers aan de Equithon zijn volledig vrij om na het evenement zelf met hun idee aan de slag te gaan. Vaak zie je dat dat eventueel samen met het bedrijf gebeurd dat de case heeft ingediend, maar daar worden dan aanvullende afspraken over gemaakt. Eigenaarschap, rechten en plichten etc worden vooraf allemaal vastgelegd in een deelnemersovereenkomst.

Dus wie weet wat een Equithon allemaal nog gaat brengen! In elk geval 3 inspirerende en uitdagende dagen met waarin veel kennis en ervaring opgedaan kan worden. En een unieke kans om te werken aan CV-building en netwerken.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:25

ED > STW