Profielwerkstuk 5 havo

Moderators: Polly, Dani, khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

ierusju

Profielwerkstuk 5 havo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 15:03

He hoi. Ik ga volgend jaar naar 5havo en moet daarbij dus ook een profielwerkstuk maken. Nu weet ik alleen niet precies waarover.
Ik had het idee om het over de gevoeligheid van peesblessures bij paarden te doen, maar daarbij konden mijn begeleider en ik geen onderzoek bedenken, waardoor dat afvalt. (Of iemand op bokt moet een goed uitvoerbaar onderzoek hebben?)
Mijn begeleider kwam met het idee om langs een dierenasiel of kinderboerderij te gaan en te vragen of zij nog dingen hadden die ze uitgezocht willen hebben en daarmee gaan werken.
Ook hadden we het idee om te onderzoeken hoe de herplaatsing van dieren in het asiel het beste werkt.
Maarja, eigenlijk heb ik niks en kan ik ook niets bedenken.
De voorwaarden voor het onderwerp die ik heb zijn:
-het onderwerp komt bij het vak biologie
-er moet een onderzoek worden uitgevoerd.
-het allerliefst wilde ik als onderwerp paarden, maar andere dieren zijn ook heel leuk.

Kunnen jullie mij helpen?

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.
IK BEN REINIER!

MirandaT
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Re: Profielwerkstuk 5 havo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 15:36

No one stays the same, You know what goes up must come down.
Change is a thing you can count on, I feel so much younger now.

✘✘

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten