Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Emirates zoekt geregeld nieuwe mensen. Je woont dan in Dubai dus je moet bereid zijn on daar te wonen. Ze hebben geregeld assestment days in Amsterdam en omgeving. Maar je huis enzo worden allemaal betaald hoorde ik

vaxie schreef:mij werd verteld dat een opleiding als deze helaas niet echt toegevoegde waarde heeft, en dat luchtvaartmaatschappijen het niet als eis hebben. 2 werknemers van KLM vertelden mij dat je beter kan zorgen dat je je talen spreekt en een goede persoonlijkheid laat zien bij een (open) sollicitatie bij KLM. Volgens die werknemer kan je dan beter een andere opleiding doen, en daarna solliciteren bijvoorbeeld
Dit is wat mij is verteld over een opleiding tot stewardess dan. ligt eraan wat je wilt natuurlijk!
)finnens schreef:purny schreef:Emirates zoekt geregeld nieuwe mensen. Je woont dan in Dubai dus je moet bereid zijn on daar te wonen. Ze hebben geregeld assestment days in Amsterdam en omgeving. Maar je huis enzo worden allemaal betaald hoorde ik
Klinkt mooi
Heb altijd al gezegd dat ik niet in Nederland hoef te blijven wonen haha.
goede opstap en dochter van KLM. Stewardess college zou ik niet doen, zonde van je geld. Ik werk al 10 jaar in de luchtvaart dus ik kan het weten.