Daar ben ik momenteel mee bezig. Ben gisteren al begonnen met vacatures te doorzoeken en heb mijn cv al naar een bedrijf gestuurd. Hoop er vandaag nog enkele interessante te vinden.
Hopelijk vind ik snel iets, want ik wil het niet langer laten aanslepen. Ik ga er al te lang met tegenzin heen.
Qua switch wordt het moeilijk, want ik heb nogal uiteenlopende interesses, maar geloof dat IT wel de meeste baankansen biedt. Ik ben graag met mijn handen bezig, maar om daar nu meteen een opleiding voor te zoeken zonder te weten wat ik juist met mijn handen zou willen doen en dan heb ik het nog niet over baankansen. Denk dat ik vooral in mijn vrije tijd met mijn handen bezig ga blijven
Bedankt in ieder geval voor jullie berichtjes,de steun en de adviezen. Zat er gisteren echt even door. Vandaag al een beetje ontnuchtert, maar mijn besluit staat vast. Ik vertrek. Ik heb mij heel erg ingezet voor dit bedrijf, maar een opleiding of promotie zit er na 4 jaar nog steeds niet in en ik verwacht ook niet meer dat dit nog komt. Tijd voor een nieuwe uitdaging.
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen in mijn zoektocht. Ik ga nadat ik bij een ander bedrijf op gesprek ben geweest (met contractaanbod) wel mijn management inlichten en ze een kans geven om een tegenaanbod te doen.