Voor school moet ik een enquête doen voor mijn eindwerkstuk. Mijn eindwerkstuk gaat over hoofdstellen en uiteindelijk ook of ik het voor mij 'perfecte' hoofdstel zou kunnen vinden/maken.
Daarvoor deze enquête. Ga er hierbij vanuit dat je een paard hebt die braaf is en op alle bitten etc. goed reageert. Dus als je denkt: "dat ligt aan het paard!" denk dan maar aan welk hoofdstel je het liefst zou gebruiken op een paard, wat jij het mooiste/beste/vriendelijkste etc. vindt. Alle mogelijke frontriemen heb ik maar niet meegenomen, dan was ik zó lang bezig, haha. Bedenk die er maar bij!
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk hoofdstellen/bitten erin te verwerken. Voor Rambo Micklim of ander soort hoofdstellen/neusriemen, kies dan 'overig trens, overig stang of overig stang en trens' en leg in een reactie uit wat je bedoeld
als je een Micklim bitloos gebruikt, ga dan gewoon voor bitloos (sorry voor de weinige keuze voor bitloos, het gaat hier vooral om de 'normale' hoofdstellen, maar ik wilde de bitloze mensen toch even een keuze erbij hebben).Ik ben heel benieuwd! Vertel me het als je iets mist